Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Adressa En halv milliard i momsfritak for Tesla-kjøpere

Startet av Dnn ., onsdag 12. april 2017, klokken 19:47

« forrige - neste »

jcnorway

Sitat fra: jcnorway på torsdag 16. mars 2017, klokken 19:25
Har avtalt prøvekjøring med forhandler via telefon og ba om å få oversendt et tilbud på e-post.

Ikke noe hurratilbud å skrive hjem om, men hadde vel ikke forventet noe særlig heller når man ikke har truffet selger ansikt til ansikt en gang.

Ioniq Electric platinum silver m/teknikkpakke, skinn, soltak og vinterhjul tikket inn til 304' etter "rabatt" som var på hele 3700 kr [emoji14]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Var innom forhandler i dag og hentet bilen for en litt lenger prøvekjøring som skal gjøres i morgen.

Måtte flire litt da jeg så Hyundai-selgeren dra fra jobb etter å ha overlevert oss bilen. Han trasket glad og fornøyd bort til bilen sin, en BMW 3-serie st.vogn og brummet fornøyd hjem for helgen  ;D I mitt hode har jeg forestilt meg at en VW-selger kjører VW privat og en Hyundai-selger kjører "sitt" merke på privaten (da de nok får ok ansattpriser), men her virket det som Hyundai-selgeren heller foretrakk BMW  ;)
Kjøretøy: Tesla Model S 75D (2017)

Elmo

Sitat fra: jcnorway på lørdag 01. april 2017, klokken 23:42
men her virket det som Hyundai-selgeren heller foretrakk BMW  ;)

Kona hans hadde sikkert okkupert Ioniq'en.  Skjer hele tiden at fruen anekterer første elbilen i familien ;) :D
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

brako79

Sitat fra: Elmo på søndag 02. april 2017, klokken 12:58
Sitat fra: jcnorway på lørdag 01. april 2017, klokken 23:42
men her virket det som Hyundai-selgeren heller foretrakk BMW  ;)

Kona hans hadde sikkert okkupert Ioniq'en.  Skjer hele tiden at fruen anekterer første elbilen i familien ;) :D
Fruene får alltid nyeste bil?
///Mvh
Kristian
'17 e-Golf juni / res 14.11 - levert 14.6.
'93 M5T
'89 325ixT

Jusabo

Jeg fikk min importerte Ioniq fra Frankrike i sort metallic lakk og teknikk pakke (Uten setevarmer, el. justering på setet og blindsone varsel) for 246000,- vil påstå selv at dette var em god deal! Vist noen lurer så er det varmepumpe på bilen. Hva synes dere?

lenny36

Sitat fra: Jusabo på mandag 17. april 2017, klokken 00:33
Jeg fikk min importerte Ioniq fra Frankrike i sort metallic lakk og teknikk pakke (Uten setevarmer, el. justering på setet og blindsone varsel) for 246000,- vil påstå selv at dette var em god deal! Vist noen lurer så er det varmepumpe på bilen. Hva synes dere?

Veldig god pris det der. Varmepumpe er jo det viktigste av tilleggsutstyret. Setevarme og blindsonevarsler kan man strengt tatt klare seg uten særlig hvis man forvarmer.

Sent from my iPhone using Tapatalk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA