Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil?

Startet av Salasso, onsdag 12. april 2017, klokken 15:03

« forrige - neste »

Salasso

Hei!

Jeg er en rykende fersk Leaf-eier. Da jeg kjøpte bilen var det noe registreringstull på you+nissan og det er fortsatt ikke på plass...
Nå i helga ønsket jeg å varme opp kupéen før en impulsiv kjøretur. Jeg har ikke klart å finne en hurtigknapp for dette. Finnes det? Å bruke klima-timeren er jo greit nok, men ikke impulsivt.
Evt bare starte bilen? Er det ok å starte bilen mens den står på lading?

Tommy Welle

Sitat fra: Salasso på søndag 05. februar 2017, klokken 23:25
Hei!

Jeg er en rykende fersk Leaf-eier. Da jeg kjøpte bilen var det noe registreringstull på you+nissan og det er fortsatt ikke på plass...
Nå i helga ønsket jeg å varme opp kupéen før en impulsiv kjøretur. Jeg har ikke klart å finne en hurtigknapp for dette. Finnes det? Å bruke klima-timeren er jo greit nok, men ikke impulsivt.
Evt bare starte bilen? Er det ok å starte bilen mens den står på lading?

Hei

Det er helt ok og "starte" bilen mens du lader. Men du får ikke slått den på slik at du kan kjøre. Jeg pleier og sitte i bilen og varme meg mens jeg lader, men det er hurtiglading da. :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA