Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bytte reparasjon av luftfjæring

Startet av S4e, søndag 09. april 2017, klokken 16:28

« forrige - neste »

Stikkkontakt

Sitat fra: Amoss på tirsdag 21. mars 2017, klokken 14:21
Sitat fra: Stikkkontakt på tirsdag 21. mars 2017, klokken 11:54
Nei, jeg har ikke behov for å se de ...

Jeg har selv sett med egne øyne og test-sittet pre-produksjonsmodellen

Er det forskjell på den og produksjonsmodellen?

De sa bilen som var utstilt i Geneve var "the real thing"
i-Pace FE 03.2019-
Ampera-e 06.2017-
e-Golf 01.2015-08.2017
e-up! 12.2013-08-2015
Reservert e-tron(spares til Sportback)
Reservert ID3 1st #8X

Amoss

Sitat fra: Stikkkontakt på tirsdag 21. mars 2017, klokken 17:57
Er det forskjell på den og produksjonsmodellen?

De sa bilen som var utstilt i Geneve var "the real thing"

Det vet jeg ikke. Har planer om å få tittet på, sittet i og kanskje prøvekjørt produksjons-utgaven når den kommer, og håper den er bedre på de punktene jeg merket meg, men har ikke så veldig store forhåpninger. Den for meg mest negative oppdagelsen var hva jeg følte som en total mangel på korsryggstøtte i setet. Har en dårlig rygg, så dette er en helt klart *must* for meg.
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

knut.aulie

Sitat fra: Stikkkontakt på tirsdag 21. mars 2017, klokken 17:57
Sitat fra: Amoss på tirsdag 21. mars 2017, klokken 14:21
Sitat fra: Stikkkontakt på tirsdag 21. mars 2017, klokken 11:54
Nei, jeg har ikke behov for å se de ...

Jeg har selv sett med egne øyne og test-sittet pre-produksjonsmodellen

Er det forskjell på den og produksjonsmodellen?

De sa bilen som var utstilt i Geneve var "the real thing"
Tror hovedforskjellen er at de har tatt bort kameraspeil, 360 kamera og stivet opp understellet + noen emblemer og merker.

Ipadjove

Noen som vet hva slags innvendig bagasjeroms-'lokk'/hattehylle som var på bilen i Geneve?

Stikkkontakt

#34
Sitat fra: Ipadjove på tirsdag 21. mars 2017, klokken 18:39
Noen som vet hva slags innvendig bagasjeroms-'lokk'/hattehylle som var på bilen i Geneve?

Det var ikke noe hylle ihvertfall.  En dyp brønn. En ultrakjip luke helt nedi. Sikkert 20 cm fra lasteterskelen og ned til bunnen.

Syns den var pen i sølv.

Mannen i dress på bildet sa "Siss is se produktion car"
i-Pace FE 03.2019-
Ampera-e 06.2017-
e-Golf 01.2015-08.2017
e-up! 12.2013-08-2015
Reservert e-tron(spares til Sportback)
Reservert ID3 1st #8X

kammiz

jeg har stusset over denne pinglete tynne duken av en hattehylle jeg har sett her og der, men vi får nok garantert den tjukkere typiske opel hattehylla i våre biler :)
Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

AmocoCadiz

Oi, enda en biltester som liker bilen og synes den er god og rask å kjøre, også på vinterføre...

"With the Bolt I think its great value, pretty fun to drive, quick and good range, relatively inexpensive.... there is nothing to hate about any of that"


knut3448

Teslabjørn sin video, 470km i en Bolt i Sør-Korea

OlaM

Ingen dimming eller night mode på den disco-dashen?  :-X

Ipadjove

Vet ikke om Opelen får den blå linja. Har ikke sett den på noe Opel-bilde og heller ikke sett det beskrevet noe sted fra Opel.

knut.aulie


mzziaz

Joda;

"The lights are pretty cool. You may adjust the brightness with the brightness control for the rest of the dash. At the lowest setting the blue strip is off."


http://www.chevybolt.org/#/topics/8218?page=1

knut3448


knut3448

Sitat fra: Ipadjove på onsdag 29. mars 2017, klokken 23:38
Vet ikke om Opelen får den blå linja. Har ikke sett den på noe Opel-bilde og heller ikke sett det beskrevet noe sted fra Opel.
Mener å ha sett den på A-e og. Jeg kunne tenkt meg at de prioriterte litt annerledes når de skulle koste på interiøret litt ekstra. Men den er forhåpentligvis til å leve med.

Jakal

Interessante videoer med Bolt´en. Jeg leste for en tid tilbake at årsaken til at Ampera´en hadde litt tregere akselerasjon enn Bolt´en var at den var litt tyngre pga litt større batteri (?). Og derved kunne få litt mere rekkevidde enn Bolt´en (tar det litt på husken nå...). Noen som kan korrigere / vet årsaken til forskjell på akselerasjonen?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA