Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Daimler AG kutter hydrogen/brenselcelleutvikling

Startet av Mippen, torsdag 30. mars 2017, klokken 08:43

« forrige - neste »

Mippen

Noen har lager en ripe i bilen min. Skal ha den inn for å få takst. Må jeg gå til godkjent Tesla verksted, eller kan jeg gå hvor som helst? Bergen...
Fremtiden er elektrisk.

Muffinman

Ei ripe = micropaint. Godkjent Tesla-verksted for dette betyr mangedobbel pris og sannsynligvis mer upraktisk for deg.

Mippen

Jeg går naturligvis til micropaint hvis jeg skal fikse det selv, men forsikringsselskapet ville ha takst fra vanlig lakkverksted. Derfor lurer jeg på om man må innom et godkjent Tesla verksted? Forsikringen trodde det...
Fremtiden er elektrisk.

strips

Sitat fra: Mippen på torsdag 26. januar 2017, klokken 10:27
... Forsikringen trodde det...

Øh, da bør du snakke med dem igjen. Det er jo eventuelt de som skal betale for det og da må de fortelle deg hvor du trenger å få taksten utført.

TorR

Ble også litt nysgjerrig på hvilket forsikringsselskap dette er?

joda

Fana Bilskadesenter om du må til Tesla godkjent verksted.. (eies nå av DK Skadesenter / Drammen Karroseri)
Ligger ikke langt fra Tesla på Kokstad.
TMS 85D

rsomby

Har selv brukt Kokstad Lakkering og bilpleie og resultatet var perfekt, kunne ikke se at de hadde vært skade, og prisen var meget bra.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA