Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hva kommer i Unveil Part ≡ ?

Startet av Politisk ukorrekt, tirsdag 28. mars 2017, klokken 15:54

« forrige - neste »

Politisk ukorrekt

Hei og takk for at jeg får være medlem her.
Min Ion kommer på Mandag eller Tirsdag neste uke. Brukt 2015 mod med knappe 12000 km på veien! To års servise er akkurat gjort, og ikke noen feil på bilen, heller ikke noe utover servise er gjort på denne. Er det noe jeg må følge ekstra med? Bilen er kjøpt usett... Eier forsikrer at den er i nystand.. Den blir selvfølgelig ikke betalt eller signert for før etter overtagelse..

Stjerneglis

Bremseskiver som må sjekkes for rust og at bakbremsene ikke hogger ved bremsing ved lav fart?
2019 Hyundai Kona Electric
2011 Mitsubishi i-Miev - 104300 km - solgt...
2017 Alfa Romeo Giulia Super 2.0 TB

goggo

Velkommen til forumet!

Disse bilene er veldig driftssikre, og det er lite som kan gå galt. Jeg kjøpte også min C-Zero usett for snart to år siden. Den hadde da gått 35000 km. Nå har den gått 75000 km, og jeg har ikke angret en dag :)

En ting du bør være OBS på, er historikken til bilen. Hvis den er bruktimportert så har du sannsynligvis ikke samme garantier på bil og batteri som du har hvis den er førstegangsregistrert i Norge, og dette betyr at prisen da bør være noe lavere enn på tilsvarende "norsk" bil.

mvh
Hugo


Har elbil og elsykkel.
Bor nær Kristiansand

Politisk ukorrekt

Bilen er norsk! Og prisen er god! :-) Høres helt fint ut, vi gleder oss ti å få ned bensinutgiftene... Skal på Biltema og handle vedlikeholdslader til corollaen bare, det får bli første test tur :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA