Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Betalt pr kw.

Startet av goggo, mandag 27. mars 2017, klokken 08:12

« forrige - neste »

rolandvg99

Soul gir meg assosiasjoner til min gamle Renault Kangoo. Folk smålo og pekte fra sine BMWer og Passater, men jeg var den som smatt inn i de fleste parkeringsluker, slapp å hekte på henger for å frakte litt utstyr og hadde lavest driftskostnader. For en som er opptatt av å frakte mest mulig på minst mulig flate er Soul genial.
"I like soul with a capital S"

model3citizen

Prøvekjørte en trilling som en kollega eier her om dagen. Må si jeg ble positivt overrasket over kjørekomforten i bykjøring, slettes ikke galt. Utover det er jo Soul en helt annen verden.

Eneste virkelig forunderlige, det var at man måtte: putte nøkkelen i og vri om tenninga!
'15 i3, '16 i3, '19 T3P

Bli med i Rekkeviddeangstforeningen

AmocoCadiz

Sitat fra: model3citizen på fredag 26. mai 2017, klokken 10:15
Prøvekjørte en trilling som en kollega eier her om dagen. Må si jeg ble positivt overrasket over kjørekomforten i bykjøring, slettes ikke galt. Utover det er jo Soul en helt annen verden.

Eneste virkelig forunderlige, det var at man måtte: putte nøkkelen i og vri om tenninga!
Trilling har noen flere fordeler fremfor Soul,
kvikk i byen, hvor Soul er litt tung/daff
liten og lett å finne egnet parkeringsplass til,
bakhjulsdrift ( om vinteren!)
og snur virkelig på femøring i trange bygater, hvor Soul må bakses både en og to ganger frem og tilbake i trange bygater.

Men varme i kupe,seter og ratt vinner Soul overlegent.

bak

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA