Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Offisielle produktsider for SMART ED tilgjengelig på norsk

Startet av johnsalf, fredag 24. mars 2017, klokken 20:53

« forrige - neste »

johnsalf

Starter AAuto på min Samsung (Android 6.0.1), kobler opp usbkabel, går inn i settings på bilen, A Auto avkrysset - men AAuto ikonet er ikke klikkbart.
Alt ser ok ut - ingen feilmeldinger - men den blir ikke tilkoblet.
- Tips om noe jeg har glemt som er lett å overse?
(Ser ikke  at noe  skjer når jeg kobler til kabelen. Skjermen på mobilen er i Aauto modus.)

gigafactory

Jeg har hatt trøbbel med jalla USB-kabel før, kan prøve med den originale som fulgte med telefonen hvis det ikke er den du bruker?

HPSE

Noen tips til kjekke funksjoner med AA auto? Vet man kan bruke navigasjon, men hva ellers?
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

johnsalf

Sitat fra: gigafactory på fredag 20. januar 2017, klokken 22:12
Jeg har hatt trøbbel med jalla USB-kabel før, kan prøve med den originale som fulgte med telefonen hvis det ikke er den du bruker?
Takk for tips, men det hjalp ikke å prøve 2 andre kabler. ( Deriblandt originalkabel). Skjer fortsatt ikke noe på bilen.
- Andre ting, sikkerhetsinnstiilinger etc som er lett å overse?

jornhd

Du skal ikke starte AA selv på mobilen. Det er bare å plugge i mobilen i usb under infotainment. På min mobil må jeg dessverre også svare på om jeg vil kun ha lading eller også filtilgang hver gang jeg kobler til. Det er litt irriterende.
Bruker det til Spotify og Podcast i tillegg til Maps. Går rykter om at Waze får AA støtte i løpet av januar.

johnsalf

Sitat fra: jornhd på lørdag 21. januar 2017, klokken 14:36
Du skal ikke starte AA selv på mobilen. Det er bare å plugge i mobilen i usb under infotainment. På min mobil må jeg dessverre også svare på om jeg vil kun ha lading eller også filtilgang hver gang jeg kobler til. Det er litt irriterende.
Bruker det til Spotify og Podcast i tillegg til Maps. Går rykter om at Waze får AA støtte i løpet av januar.
Riktig -jeg prøvde å bare plugge inn og AAuto startet på mobilen  - men fortsatt skjer ingen ting på bilen.  A- ikonet er grået ut - ser ikke ut til at bilen har oppdaget at telefonen er plugget i. (Har krysset av for AAuto).

gigafactory

Sjekket at det ikke står på noe "charging only"-modus? Det skal vel være "MTP" den står på.

Guide med interessant aksent:

Milcom79

Sliter med dette problemet også. er ingen av rådene her som funker... Er det noen som får dette til å funke i det heletatt, hvordan?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA