Levering model Y performance

Startet av Lars C. Krogenæs, torsdag 19. januar 2017, klokken 13:36

« forrige - neste »

odark

Sitat fra: ludvigs1 på onsdag 02. november 2022, klokken 01:07
Oppdatert seilingsplan fra Bremerhaven til Drammen med UECC skipene
Hei,
Takk for info. Men er det Bremerhaven MYP kommer fra eller Zeebrugge ?
Tesla Model Y Performance 2023 (Hvit,sort, 21") bestilt 3/8-22, levert 16/12 -22

Turbotesla

Sitat fra: ludvigs1 på torsdag 27. oktober 2022, klokken 16:03
Sitat fra: Turbotesla på torsdag 27. oktober 2022, klokken 15:14
Merkelig at flere har fått VIN. Jeg bestilte hvit/sort 03.06 med vinterdekk. Utlevering i Bergen.

Spørs om vi som får VIN nå har bestilt sort/sort. Jeg har hvertfall det.
Ja, det ser ut som både mandag og tirsdag kun ble levert sort/sort YP. Det spesielle er jo at disse har 100kg lavere nyttelast enn LR som blir levert fra Shanghai.
Tesla model YP hvit/sort bestilt 03.06
E-golf 19' - nov 18 - nå

ludvigs1

Sitat fra: odark på onsdag 02. november 2022, klokken 08:07
Sitat fra: ludvigs1 på onsdag 02. november 2022, klokken 01:07
Oppdatert seilingsplan fra Bremerhaven til Drammen med UECC skipene
Hei,
Takk for info. Men er det Bremerhaven MYP kommer fra eller Zeebrugge ?

MYP kommer fra Berlin via Bremerhaven. Slik jeg har forstått det er Zeebrugge omlastingshavn for MIC for videre distribusjon i Europa.
o- 22' Tesla Model Y Performance Sort/Sort 2x21" bestilt 06.22
x- 21' Tesla Model Y LR Hvit/Sort 19"

ludvigs1

Sitat fra: Turbotesla på onsdag 02. november 2022, klokken 09:07
Merkelig at flere har fått VIN. Jeg bestilte hvit/sort 03.06 med vinterdekk. Utlevering i Bergen.

Ja, det ser ut som både mandag og tirsdag kun ble levert sort/sort YP. Det spesielle er jo at disse har 100kg lavere nyttelast enn LR som blir levert fra Shanghai.

Hvor ser du dette? Jeg har enda ikke fått henvendelse fra Tesla angående min levering men har skjult VIN og har hatt det i over en uke nå.
o- 22' Tesla Model Y Performance Sort/Sort 2x21" bestilt 06.22
x- 21' Tesla Model Y LR Hvit/Sort 19"

Turbotesla

Sitat fra: ludvigs1 på onsdag 02. november 2022, klokken 09:10
Sitat fra: Turbotesla på onsdag 02. november 2022, klokken 09:07

Hvor ser du dette? Jeg har enda ikke fått henvendelse fra Tesla angående min levering men har skjult VIN og har hatt det i over en uke nå.
Jeg ser dette på teslastats.no

Håper og tror at bilen vil være på en av båtene som går denne uken da. Forhåpentligvis får jeg bil ila november måned.
Tesla model YP hvit/sort bestilt 03.06
E-golf 19' - nov 18 - nå

perove123

Har hatt Vin i kildekoden i rundt en uke nå. Er bilen under produksjon eller hva tenker dere?

snakkesalig

Sitat fra: perove123 på onsdag 02. november 2022, klokken 17:08
Har hatt Vin i kildekoden i rundt en uke nå. Er bilen under produksjon eller hva tenker dere?
Da er den på en båt.

Barid Bel

Det tok akkurat en uke fra jeg fant VIN til jeg fikk sms med lenke til å velge utleveringsdato.
Kia e-Niro MY21
Tesla Model Y Performance forhåpentligvis 2022
Backend dev

MR Ritz

Kan se ut til at bilene sorteres på kaia i Zeebrugge,og det er når bilen er sortert der, at man får VIN. Utleverings-SMS  sendes deretter når bilen er lastet på båt.   Ser noen her nevner Bremerhaven, men i følge Tesla sendes alle bilene via Zeebrugge.   

maxmekker

Har på følelsen at det mye sort/sort P om dagen ( uti fra poster på facebook grupper etc) som er på 'vei' .
Har sen mai best.  hvit /sort og har vel hatt 8-10 dato endringer siden juni. Nå 8-24 Nov. Er det noe oversikt på ca hvor mye av de 2 ( sort - hvit ) fargene som produseres ?   

Haggish

Sitat fra: maxmekker på torsdag 03. november 2022, klokken 10:32
Har på følelsen at det mye sort/sort P om dagen ( uti fra poster på facebook grupper etc) som er på 'vei' .
Har sen mai best.  hvit /sort og har vel hatt 8-10 dato endringer siden juni. Nå 8-24 Nov. Er det noe oversikt på ca hvor mye av de 2 ( sort - hvit ) fargene som produseres ?

En hvit registrert i dag med høyt vin nr (043xxx)🤪🙏
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

Jaronsen

maxmekker

Ny dato igjen  ::) ( hvit /sort mai bestilling)

fra 8-21 nov til 21 nov - 6 desember

eddyg

Noen som har bestilt MYP sort/sort i juli som har fått VIN? Bestilte min 25. juli, og har estimert levering mellom november 28 - desember 31. Er leveringsdatoen til å stole på, er sjansen stor for å få den tidligere? Hvor lang tid bruker det normalt å ta fra man får VIN, til bilen blir levert? Utlevering Tromsø her..

Drive

Bestilt 06.06.2022 - YP Hvit/Sort med levering i Drammen.
Står per i dag november 09 - november 25.

Ingen VIN å se ennå. Håper bare bilen kommer i år :)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA