Levering model Y performance

Startet av Lars C. Krogenæs, torsdag 19. januar 2017, klokken 13:36

« forrige - neste »

NOway

Sitat fra: Barid Bel på mandag 24. oktober 2022, klokken 06:40
Sitat fra: NOway på søndag 23. oktober 2022, klokken 23:35
Sitat fra: Barid Bel på søndag 23. oktober 2022, klokken 22:52
Min er VIN fra Berlin, står ikke årstall + model Y i app ennå.

Spennede.

Hva fikk du de 5 første på VIN?

Blir spennende å se på de nye hvordan det er uten park sensorer, og om det er andre nye endringer. Oktober er vel turnover for nye funksjoner og endringer.

XP7YG. Jeg også er veldig spent på hva som kommer med. Leser at enkelte har fått de oppgradere kameraene fra Samsung nå, og lurer på om det gjelder her også.

Vi får håpe de leverer bedre dekning på kamera, og satser på at det er økning fra 1,3M til 5M og større linse med mulig mer vidvinkel. Spesielt nå som de har fjernet park.sensor.

Virker ikke som noen i 3 kvart. fikk noe nytt.

Barid Bel

Sitat fra: NOway på mandag 24. oktober 2022, klokken 07:27

Spennede.

Blir spennende å se på de nye hvordan det er uten park sensorer, og om det er andre nye endringer. Oktober er vel turnover for nye funksjoner og endringer.

XP7YG. Jeg også er veldig spent på hva som kommer med. Leser at enkelte har fått de oppgradere kameraene fra Samsung nå, og lurer på om det gjelder her også.

Vi får håpe de leverer bedre dekning på kamera, og satser på at det er økning fra 1,3M til 5M og større linse med mulig mer vidvinkel. Spesielt nå som de har fjernet park.sensor.

Virker ikke som noen i 3 kvart. fikk noe nytt.

Ja det er på lista over ønsker, og hvis julenissen er ekstra snill kommer den power frunken som har vært snakket om i årevis. Får bare håpe at jeg ikke har vært slem og får en yoke til jul ;D
Kia e-Niro MY21
Tesla Model Y Performance forhåpentligvis 2022
Backend dev

ELTesla

Har prøvd å søke på diverse tyske forum for å finne informasjon om når de starter å produsere de nye fargene, men finner lite.
Har en bekjent med MYP MSM/sort i bestilling og der er EDD blank nå. Har ikke mottatt noe e-post fra Tesla angående oppdatering av farge. På konto vises fortsatt MSM farge.
Kunder i Tyskland skal ha fått e-post angående endret farge fra MSM til Quicksilver.
Ingen av dere andre med Grå eller rød i bestilling som har fått noen oppdatering?

ludvigs1

Da fikk jeg den beryktede SMS meldingen om jeg ønsker bil i 2022 «om mulig», selv om min EDD står i 07.11-23.11.
o- 22' Tesla Model Y Performance Sort/Sort 2x21" bestilt 06.22
x- 21' Tesla Model Y LR Hvit/Sort 19"

Reflektor

Er det noen som har en oppskrift på hvordan man sjekker VIN fra iphone?

maxmekker

Sitat fra: ludvigs1 på mandag 24. oktober 2022, klokken 08:46
Da fikk jeg den beryktede SMS meldingen om jeg ønsker bil i 2022 «om mulig», selv om min EDD står i 07.11-23.11.

Samme her . 'Om mulig' ..
Hvit/sort sen mai best. hatt 8-24/11 en ukes tid i æppen

ludvigs1

Sitat fra: maxmekker på mandag 24. oktober 2022, klokken 09:49
Sitat fra: ludvigs1 på mandag 24. oktober 2022, klokken 08:46

Samme her . 'Om mulig' ..
Hvit/sort sen mai best. hatt 8-24/11 en ukes tid i æppen

Har ingen VIN i kildekode. Har du?

Trultefan

Spennede.

Oj. Hvor har de levert MYP fra Berlin med nye kameraer?

Tesla Model Y Performance MY23
Tesla Model 3 SR+ MY21

cwave7

Sitat fra: ELTesla på mandag 24. oktober 2022, klokken 08:41
Har prøvd å søke på diverse tyske forum for å finne informasjon om når de starter å produsere de nye fargene, men finner lite.
Har en bekjent med MYP MSM/sort i bestilling og der er EDD blank nå. Har ikke mottatt noe e-post fra Tesla angående oppdatering av farge. På konto vises fortsatt MSM farge.
Kunder i Tyskland skal ha fått e-post angående endret farge fra MSM til Quicksilver.
Ingen av dere andre med Grå eller rød i bestilling som har fått noen oppdatering?
Jeg har fått e-post om oppdatering av rød til cherry red. Ikke fått ny EDD ennå.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ampéreson

Fikk epost (21.10) om kostnadsfri oppgradering til Cherry Rød på min MYP bestillt i 2019. Ikke noen ny dato for levering egentlig.
2021 Model Y LR Blå
2014 P85+ Grønn, Solgt (´;︵;`)

matgsl

Var innom servicesenter i dag, der sa de at om ikke edd var endret i appen allerede etter min endring fra hvit til quicksilver i helga så var det gode sjanser for bil i år. Endring av edd skulle skje ganske raskt på automatikk etter endring av config. De sa at prod av mye farger var i gang og at det kom til å komme biler med de i år. Hvem vet om det stemmer, men det de sa i alle fall.

TJGun

Sitat fra: ELTesla på mandag 24. oktober 2022, klokken 08:41

Har MYP MSM/sort i bestilling. Fikk først sms om jeg ønsket bilen i år som jeg svarte ja på, og så fikk jeg mail om at den var "oppgradert" til Quicksilver. EDD er 25 nov - 31 des. Fargen eller beskrivelsen er ikke endret i app eller på web.

magne93

Fikk også den anerkjente meldingen i morges hvor jeg svarte "JA". EDD endret seg senere til 3 nov - 19 nov, og med teksten "vi kontakter deg snart for å avtale levering".

Inntil denne endringen har det siden torsdag stått EDD 4 nov - 20 nov. Finner fortsatt ikke VIN, men blir jo forhåpningsfull når de gjøre slike små justeringer etter at man har besvart meldingen.

sort/sort bestilt 4 juni med utlevering i Tromsø.

ludvigs1

Sitat fra: magne93 på mandag 24. oktober 2022, klokken 22:19
Fikk også den anerkjente meldingen i morges hvor jeg svarte "JA". EDD endret seg senere til 3 nov - 19 nov, og med teksten "vi kontakter deg snart for å avtale levering".

Inntil denne endringen har det siden torsdag stått EDD 4 nov - 20 nov. Finner fortsatt ikke VIN, men blir jo forhåpningsfull når de gjøre slike små justeringer etter at man har besvart meldingen.

sort/sort bestilt 4 juni med utlevering i Tromsø.

Fikk du svar på tekstmeldingen når du svarte «JA»?

NOway

Noen som har utlevering i Brummendal? Eller blir alle flytta til Lillestrøm.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA