Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Vi som venter på Ampera-e (som vi har bestilt med kontrakt)

Startet av Missen, onsdag 22. mars 2017, klokken 18:22

« forrige - neste »

Missen

Hei! Har nylig kjøpt meg en Leaf i Bergen fra Miljøbil AS. Er det noen som kjenner til disse? Fikk plutselig litt småpanikk om de er seriøse. Har googlet litt, og de er registrerte som organisasjon, samt at det henger et bruktsalgsbevis fra politiet på kontoret. De har også avtaler med diverse store forsikringsselskaper som If og Gjensidige. Har kjøpt en Leaf 2015 Tekna modell, gått 7000 km for 200 000,- inkludert vinterdekk og oppsett av ladestasjon hjemme fra Salto, som de også har avtale med.

elektrolux

Et raskt søk hos Proff.no gir ikke akkurat utsikter til langvarig drift. Det betyr at forbrukerrettighetene dine kan være av begrenset.

http://www.proff.no/selskap/milj%C3%B8bil-bergen-as/kokstad/biler-og-kj%C3%B8ret%C3%B8y/Z0IDC3M5/

Med det sagt spørs det om du får problemer med din Leaf. De har jo vist seg å være utrolig driftsikre. Se på det positive; du trenger ikke stresse med service for å holde garanti ved like. ;) Mye penger å spare på det, som du kan sette til side for ev. problemer. Med god tilgang til reservedeler fra huggere trenger du strengt tatt ikke noen garanti.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Mippen

Jeg kjøpte leaf fra et lite firma. Hvis det er en Eu bil kan du  til Nissan forhandler for å få det utbedret. Det kunne hvertfall jeg.
Fremtiden er elektrisk.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA