Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tips og råd FØR kjøp av BMW i3

Startet av Canh Le Nygaard, onsdag 22. mars 2017, klokken 13:02

« forrige - neste »

Canh Le Nygaard

Lurer på om noen her bruker Tesla Wall Connector med sin Ioniq? Min lader Tesla, men altså ikke Ioniq. Takk for hjelp!

sven erik

autopass

Har kjøpt og regner med den virker. Venter elektriker
2017 Hyundai Ioniq Hvit 3/11-2017

Førstereis som elbileier!

J@x

Lurer på å få tak i jeg også, men er det noe problemer med den kombinasjonen?
2017 VW e-Golf FL
2017 Hyundai Ioniq Electric (solgt)
2014 VW e-Golf (solgt)

autopass

Hei. Lader IONIQ med Tesla wall connector nå. Virker fint men man må børe nøye når man plugger i. Trykker man den inn og slipper virker det som om kabelen ikke fester seg ordentlig og man får blå blink på bil. Holder jeg den inntil bilen til kobling og låsing er gjort virker det OK. Mulig en mm forskjell på utforming??  Skal forsøke å måle. Er litt irriterende men har heldigvis fått det til å virke. Var lengre i maska da jeg og elektriker koblet til bil første gang og det ikke virket. Så for meg salg på Finn og ny stasjon da.

autopass

Er litt lunefull Tesla laderen. Fikk ladet til full.  Tok ut lader og satte opp forvarming. Da ville ikke laderen låses til bil når jeg koblet til. Men lading og forvarming kom igang 10 minutter etter. Forsker videre. Men ville kanskje valgt annen om jeg skulle velge på nytt nå.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA