Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Lading av Ampera-e / Bolt

Startet av sven erik, tirsdag 21. mars 2017, klokken 16:54

« forrige - neste »

sven erik

noen som har en rav 4 ev til salgs me chademo  hurtiglader

ig er dere fornøyd med bilen

Trikkern

Jeg har en til salgs uten hurtiglader. Men kan alltids få montert en mot et pristillegg  ;) legger en link til annonsen i en ny tråd her nå  :)
2017 Model X75D.
2014 Nissan e-NV200 Varebil. 
2015 Mercedes B Electric Drive. Solgt
2013 Toyota Rav4 EV. Solgt
3,9kw solceller på taket.

sven erik

Sitat fra: Trikkern på onsdag 18. januar 2017, klokken 19:41
Jeg har en til salgs uten hurtiglader. Men kan alltids få montert en mot et pristillegg  ;) legger en link til annonsen i en ny tråd her nå  :)

jeg kunne få en til 300 tuen  men mener i dag  er det ikke vert mer en det du tar  men da med hurtiglading det er å mye  bra nytt  nå

Trikkern

300 000 med chademo lader? Det er i såfall en bra deal. Men er det privat import eller forhandler import med garanti og 5 års reklamasjonsrett?  Hvis du Skulle være interessert i bilen så er det bare å svinge innom så kan vi jo diskutere det litt  :)
2017 Model X75D.
2014 Nissan e-NV200 Varebil. 
2015 Mercedes B Electric Drive. Solgt
2013 Toyota Rav4 EV. Solgt
3,9kw solceller på taket.

sven erik

Sitat fra: Trikkern på onsdag 18. januar 2017, klokken 23:00
300 000 med chademo lader? Det er i såfall en bra deal. Men er det privat import eller forhandler import med garanti og 5 års reklamasjonsrett?  Hvis du Skulle være interessert i bilen så er det bare å svinge innom så kan vi jo diskutere det litt  :)

det  hvar fra der du har kjøpt din 
jeg er i spania  nå så om du ikke har solgt om en måned  så kan jeg se

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA