Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Omtaler/Tester/Bilder/Video - i3

Startet av Go-carter, tirsdag 21. mars 2017, klokken 01:48

« forrige - neste »

eha

Snakket med Tesla nå.

De går ikke rett på båt fra Bremerhaven lengre. De drar innom Belgia for klargjøring slik at Drammen avlastes. Deretter shippes de til Drammen. Min bil er fortsatt er fortsatt nede på kontinentet.
2017 Tesla Model X 90D
201X Tesla Model 3 reservert

Go-carter

Sitat fra: eha på torsdag 16. februar 2017, klokken 10:41
Snakket med Tesla nå.

De går ikke rett på båt fra Bremerhaven lengre. De drar innom Belgia for klargjøring slik at Drammen avlastes. Deretter shippes de til Drammen. Min bil er fortsatt er fortsatt nede på kontinentet.

Fått noen mer konkret leveringsdato? Tenkte å ringe og høre men er vel ikke vits at alle spørs om svar hvis andre har fått :)
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

eha

Sitat fra: Go-carter på torsdag 16. februar 2017, klokken 12:01
Snakket med Tesla nå.

Fått noen mer konkret leveringsdato? Tenkte å ringe og høre men er vel ikke vits at alle spørs om svar hvis andre har fått :)

Nei. Han sa "månedsskiftet februar/mars". I My Tesla står det februar / tidlig mars. På Final Invoice står det 24. februar. De skulle prøve å ringe en uke før. Jeg tipper levering blir i første eller andre uke av mars.
2017 Tesla Model X 90D

Go-carter

Sitat fra: eha på torsdag 16. februar 2017, klokken 12:07
Sitat fra: Go-carter på torsdag 16. februar 2017, klokken 12:01
Snakket med Tesla nå.

Nei. Han sa "månedsskiftet februar/mars". I My Tesla står det februar / tidlig mars. På Final Invoice står det 24. februar. De skulle prøve å ringe en uke før. Jeg tipper levering blir i første eller andre uke av mars.

OK, greit å vite. Jeg har også 24. februar, selv om de tidligere har antydet at det burde være mulig å få levering i februar.
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

daktari

"City of St.Petersburg" har nettopp kommet fra Zeebrugge i Belgia og reist igjen fra Drammen.

eha

Sitat fra: daktari på torsdag 16. februar 2017, klokken 13:38
"City of St.Petersburg" har nettopp kommet fra Zeebrugge i Belgia og reist igjen fra Drammen.

Interessant. Jeg så at både Tønsberg og Tamesis dro rett fra USA til Zeebrugge før de dro videre til Bremerhaven. Kan det være at alle Tesla-er nå blir losset av i Zeebrugge, ref. det Tesla fortalte meg på telefonen i dag?
2017 Tesla Model X 90D

Nasatech

Husker den tiden har fra da jeg selv ventet. Veldig spennende :)

Eknut

Min kommer med Fidelio. I my tesla står det februar-tidlig mars og i final invoice står det 7.mars

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tesla91

Eknut

@Tesla91: Brumunddal

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tesla91

Kjedelig at de leveres 1-2 uker ut i mars da.. Nettopp solgt bilen, var klar for ny den kommende uken  :'(

Tekberg

Kanskje Asian Breze som ankommer Drammen i dag har med noen modell S fra Bremerhaven. Min bil står iallefall der og venter på tur til Drammen....
S85 levert mars 2014 solgt 2017
S60D mars 2017 solgt sept 2017
X75D sept 2017

Tesla91

Ser det har dukket opp en haug med nye biler de siste 48 timene på havnen i Drammen. Se kamera 7. Ser ut som det står en ansamling model X/S øverst til venstre??  :o

Noen med levering februar/tidlig mars som har hørt noe mer?

http://drammenhavn.no/index.php/webcam/

Tesla91

Jeg tar feil... Det er en haug med bimmere  :(   :(   :-1-:   :-1-:

eha

2017 Tesla Model X 90D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA