Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nytt kollektivfelt påstartet mellom Asker og Holmen

Startet av Think, fredag 24. august 2007, klokken 12:06

« forrige - neste »

Think

Topp stand.
Nettopp vært til batteri vann service nye vannpumpe.
Fin og sjelden farge.
Ingen rust, som nye bil innvendig /utvendig.

Batterier byttet 2 år siden og kun kjørt 10.000 km siden.
Kan holde 100 000 km med riktig bruk.

-Spar miljøet!
-Kun 370.- kr i årsavgift
-Gratis i bomringen.
-Gratis lading og parkering St Olav / Kvadrat (Bilen er i Stavanger)

Dette er faktisk en helt vanlig bil, så her har du plass til å frakte barna også  :)
Den går bare på strøm...

Med hjelp fra Electrolux bilen selges med 3 måneders batteri garanti, og tilbud om gratis vannservice i 1 år fra salgsdato.  Samlet pris  NOK 135 000.

Det vil også bli tilbudt  ACTIA ELIT Original Citroen diagnoseapparat og vannfilling kit til kostpris dersom dette er interresant. Inkludert opplæring i vannfilling og kopi av original  verkstedsmanual.

Mob <91518255>

Bilen er nå solgt og levert fra Stavanger til Trondheim

5 x Think City, Leaf Tekna 24Kw

sölve

hur mange km kjörer du på en lading c:a ? (by-til-fra-jobbetkjöring)

/S

Think

Om sommeren med sommer dekk ca 80-90 km. Om vinter med pigg fri vinter dekk blir det det noe mindre 70 - 80 km. Bilen har mange relativ nye blokker med 97 eller 98 Amperetimer kapasitet.
5 x Think City, Leaf Tekna 24Kw

retina

2008 - 2012 Buddycab - beste firmabil i markedet!
nå - gift med en Kia Soul  - smiler hver gang jeg får kjøre

Think

5 x Think City, Leaf Tekna 24Kw

Laura

Hei, jeg er en ny bruker her. Jeg bor i Trondheim og er interessert i å kjøpe elektrisk bil av type Citroen Saxo, Peugeot 106 eller Think. Jeg leste meldingen fra Electrolux om at din bil fortsatt var til salgs. Stemmer det?
I såfall kan du sende meg noen bilder?

Mvh Laura
Saxo 1999, 47600 km
Trondheim

El rayo

Sitat fra: Laura på lørdag 28. juni 2008, klokken 22:10
I såfall kan du sende meg noen bilder?

Mvh Laura

Den sjøgrønne metallic fargen til Citroën er aldeles nyyydelig. Må sees i virkeligheten, men de to øverste bildene i første post ligner mest (på min skjerm).

Tom Roy
Oslo, kjørt 2000 Th!nk "El Rayo" siden juni 2003, nikometer siden april 2009
kjøpt på 9.500 km, kjørt tilsammen 60.000 km. Fremdeles med originalt batteri
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,1946.0.html
http://www.austinev.org/evalbum/794

2000 Th!nk delebil "Blu", som skal på veien igjen
EL-ma Classic elassistert sykkel
http://www.evalbum.com/preview.php?vid=4237

Think

Bilen er på vei til Trondheim med hurtig ruta håpe Laure blir fornøyde elbil bruke.... :)
5 x Think City, Leaf Tekna 24Kw

Laura

Ja bilen skal lastes på hurtigruta i morgen. Dette er et spennende øyeblikk i livet mitt, det  å anskaffe seg den allerførste elbil. Vær forberedt på å høre fra meg ganske mye i starten!  :) Synes Think (Martin) har vært veldig flink til å forklare meg alle viktige tips (som jeg i etterkant fikk skrevet ned), og det er tydelig at han har tatt meget godt vare på denne bilen! Så jeg er tillitsfull ang. framtiden. Som Martin sa må man være ganske motivert for å dra så langt for å hente en bil. (jeg hadde kanskje ikke dratt helt til Sør Afrika.. ;) )

Laura
Saxo 1999, 47600 km
Trondheim

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA