Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Øke effekt fra varmeapparatet

Startet av ElDino, tirsdag 04. januar 2011, klokken 19:50

« forrige - neste »

ElDino

Hva tror dere klarer Enviro Elbilsalg og Tazzari corp. å rette feil på Tazzari Zero i løpet av 2010 slik at den kan brukes om vinteren?
Åneby - i-Miev powered by Eberspacher

El rayo

Det tror jeg selv om det bare er 3 uker og enda færre arbeidsdager igjen av 2010. Sigmund og hans medarbeidere er dyktige og har lang erfaring med elbil.
Oslo, kjørt 2000 Th!nk "El Rayo" siden juni 2003, nikometer siden april 2009
kjøpt på 9.500 km, kjørt tilsammen 60.000 km. Fremdeles med originalt batteri
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,1946.0.html
http://www.austinev.org/evalbum/794

2000 Th!nk delebil "Blu", som skal på veien igjen
EL-ma Classic elassistert sykkel
http://www.evalbum.com/preview.php?vid=4237

Lanber


ElDino

Tror ikke at de klarer det... De sier at det er Tazzari som må ordne opp.. Ble nesten sure på meg når jeg ba de montere batteriisolasjon + varmen..
Åneby - i-Miev powered by Eberspacher

Erland

Jeg er sikker på at dette ordner seg.
Enviro kan elbil, og det kan vel Tazzari corp. også. Dette er jo ingen "månelanding".

Tazzari
Nissan Leaf 2013
Tazzari (avskrevet)

jon

Enig med Tazzari.
Dette skal løses.
Har nå Tazzari, har hatt Buddy

Elmo

Sitat fra: Tazzari på torsdag 09. desember 2010, klokken 20:32
Dette er jo ingen "månelanding".

La oss iallefall inderlig håpe det ikke blir buklanding. Det er jo en morsom bil som har livets rett.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

elektrolux

Helt enig. Bilen er et designicon, og i likhet med en fotomodell trenger den ikke være egnet til alt.

La en annen bil ta de værste jobbene, og overlat kosejobbene til smukkasen.

Med litt erfaring vil nok også denne takle værre jobber også.

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Griffel

Enig, jeg også. Flott Italiens design, festlig bil, mye morsommere enn min gamle p106, men etter litt vurdering kom jeg til at det nok ikke var en fullgod erstattning.

Så vi får se hvor lenge p106en varer, og vurdere hva som da finnes av alternativer.
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

kingolf

Jeg har kjørt Tazzari Zero i over 2 måneder. Når den går, er det en sprek bil. Men problemet med "power-dumping" skaper mange leie situasjoner. Jeg frykter jo at det skyldes en konstruksjonsfeil. Kanskje skulle man ikke importere flere biler før  problemet er løst på de som er importert. Fornøyde kunder er den beste reklame. Mottar gjerne ideer om hva jeg bør gjøre. Skrevet av Kingolf

Elmo

Sitat fra: kingolf på fredag 10. desember 2010, klokken 11:03
Jeg har kjørt Tazzari Zero i over 2 måneder. Men problemet med "power-dumping" skaper mange leie situasjoner. Mottar gjerne ideer om hva jeg bør gjøre.
Regner med du har lest hele denne tråden, men det er også en annen lang tråd om Tazzari http://elbilforum.no/forum/index.php?topic=2966.0

Ser ut som alle har problemene, og overlater til importør å få det fikset. Du har vel meldt fra til selger ?
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

kingolf

Ser ut som alle har problemene, og overlater til importør å få det fikset. Du har vel meldt fra til selger ?
[/quote]

Ja, jeg har både møtt opp og fulgt opp med en lang brevveksling på email, siden feilen er så plagsom. Jeg håper i det lengste på en teknisk løsning. Men på et eller annet punkt bør det vel komme til en formell reklamasjon, Og da er det jo ikke bare spørsmål om teknologi, men også om juss.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA