Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ladehastighet på nye 2170 batterier

Startet av MrG, mandag 06. mars 2017, klokken 05:48

« forrige - neste »

cra

Sitat fra: GOS på onsdag 11. januar 2017, klokken 12:09
Min S uten vinterjakke ( juni 14) dusjer ikke, men spyler med enkel håpløs stråle

Ditto. Skal prøve å få til noe med åpninga som gjør at strålen "ødelegges" og blir til en dusj istedet.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Kilroy

Mine X viskere er endel bedre enn de var på S85 (2013), kan ha litt problem på det verste saltføret, men ellers fornøyd. På det verste saltføret så er det litt vanskelig å få bort det nederste, men det er uansett ikke direkte i synsfeltet. Merker nok at X-en sin løsning bruker mer spylevæske, men har ingen konkret måling på dette  ;)
Trondheim, Model X75D; Vin: 147XX, Black Obsidian, 6 seter, hvite seter, hengerfeste. Mottatt 28.9.2016

Nasatech

Jeg er også rimelig fornøyd. Etter jeg dro ut slangen som var klemt fast så fungerer det bra :) Men på de værste vinterdagene så blir det et område nederst på begge sidene som ikke blir helt bra. Det irriterer meg.

jlan

Jeg var innom Tesla Kokstad i går i et annet ærend, men gjorde de oppmerksom på de store uvaskede feltene på frontruten. Da spanderte de nye viskerblader uten diskusjon:) (som hjalp mye på humøret, og litt på sikten). Tekniker antydet at det jeg fikk var en "temporary fix", og at det ble jobbet med en "enda bedre" løsning. Jeg  forsto det slik at det dreide seg om endring i antall eller størrelse på dysene langs bladene.
(TMX 90D AP1 - solgt)
TM3 LR AWD HF

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA