Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Den store vintertesten; 225km

Startet av jschiotz26, onsdag 01. mars 2017, klokken 18:35

« forrige - neste »

jschiotz26

Hva er det med settinga på varmesetene? På
Trinn 1 kan man jo riste brød. Og stilling to og tre blir enda varmere? Er jo helt borti natta


Sent from my iPhone using Tapatalk

Luniboy

hehe, dagens !!!!

Har selv ikke testet de, men må tydeligvis få gjort det i løpet av dagen ....
Mulig dine er koblet rett på batteripakka, og ikke 12V mikkemus batteriet ...  ;)
2017_BMW 94 Ah i3_FC
2018_TMS100D_med alt

turfsurf

Standard BMW setevarme. Starter på grill...
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

jschiotz26

Ikke standard BMW nei.  X3 er helt normal


Sent from my iPhone using Tapatalk

hemi

enig med trådstarter, de er veldige sinna, selv trinn 1

sfinxern

Hmm sitter dere i underbuksa ;D?

Kjørte 15 mil i dag nonstop med setevarme på svakeste varme hele turen. 4 minusgrader ute i gjennomsnitt. 22 grader kupé og eco pro.

Veldig behagelig med setevarmen. Ikke noe overstadig varmt synes jeg.
2017 Tesla Model S 75D
Bestilt 31.8.2017 - levert 4. desember
2016 BMW i3 94ah Fully Charged Protonic Blue
Produsert 26.8.2016 - levert 16.september 2016.
Min første elbil :)
Helelektrisk bilpark fra 4. desember 2017

Rapid

Kjører konsekvent på tre jeg  ::)   Ikke ofte det føles for varmt, deilig med en bil som har litt effekt i setevarmeren 8)

stein84

Er vel termostatstyrt, slik at det kan bli litt hett til å begynne med...

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk


rth

Det gjelder å holde ut i starten. Så roer det seg og blir normalt. Vet ikke hvorfor det er sånn, for det resulterer vel ofte til at man skrur av setevarmen litt for tidlig. Etterhvert blir det helt fin temperatur. Og det går også an å øke styrken uten at det blir grillfølelse. Jeg har samme opplevelse på rattet i min 1 serie Cab.

Klykken

Kan steke sprø svor på juleribba i starten ja. ;D
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

Olemann


Jeg klarer den maks 60 sec. på trinn 1, kona sitter gjerne en halv time på trinn 3, så her er det nok snakk om både fysikk og psykologi.   Godt man er ulike :)

Sitat fra: jschiotz26 på onsdag 28. desember 2016, klokken 13:56
Hva er det med settinga på varmesetene? På
Trinn 1 kan man jo riste brød. Og stilling to og tre blir enda varmere? Er jo helt borti natta


Sent from my iPhone using Tapatalk

SveinJ

Sitat fra: turfsurf på onsdag 28. desember 2016, klokken 16:11
Standard BMW setevarme. Starter på grill...

Standard i Audi også, sannsynligvis samme leverandør av setevarmeelektronikk og varmematte.
2014 BMW R1200GSA, Racing Blue
2016 Audi Q3 2,0 TDI, Hainanblue metallic
2016 BMW i3, FC, Mineral grey (solgt)
2019 BMWi3, FC, Imperial blue

Jorgensen

Jeg har byttet setevarmer på min snart 3år gamle i3, da den sluttet å virke. De byttet pute i setet da varmetråder var bakt inn i denne. Føler at det nye setet griller meg mer enn det gamle.
Dette var en garantisak.
-------------------------------------------------------
Hyndai KONA Electric - aug 2018
Solar Orange BMW i3 - mars 2014

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA