Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Vi som venter på Ampera-e (som vi har bestilt med kontrakt)

Startet av Olemann, onsdag 01. mars 2017, klokken 14:39

« forrige - neste »

knut.aulie

Megahjul Zax Axe black 16' felg, Tpms og Nereus piggfrie 205/60-16
9700kr ferdig på bil

Stikkkontakt

Sitat fra: Gnilre på fredag 13. oktober 2017, klokken 09:25
Kan du fortelle hvor du fikk tilbud om 9000 for 16" med Sava piggfrie dekk ? Jeg vurderer denne dimensjonen jeg også, og hvis det er de nyeste Sava Eskimo Ice bør de være gode nok. Var prisen inklusive trykksensorer ?

Dinedekk i Bergen. Pris med sensorer ja.
Jeg har handlet veldig mye med dem også via firma, så prisen er kanskje kunstig lav.
i-Pace FE 03.2019-
Ampera-e 06.2017-
e-Golf 01.2015-08.2017
e-up! 12.2013-08-2015
Reservert e-tron(spares til Sportback)
Reservert ID3 1st #8X

Radar70

Jeg kjøpte sensor, dekk og felg hos Magahjul. De klarte ikke å kalibrere sensorene slik at det ble kluss i displayet på bilen. Jeg tok en telefon til forhandler (Oslo Mobile) og han sa jeg bare kunne kjøre innom så skulle de kalibrere på nytt. Tok turen innom fra jobb i ettermiddag og det tok 3 min så var riktig trykk på riktig dekk. Positiv opplevelse ;D
Opel Ampera-e Quantum Grey med alt utstyr - Bestilt 28/9-16 - Levert 16/6-17

Como

Kjøpte bilen med originale vinterhjul. Var innom forhandler i går for hente dekk reparasjons-kit. Fikk da vite at det er 2 nye dekktyper på vei til forhandlere.
Det ene et Kontinental vinterdekk med samme selv-tettende funksjon slik som på medfølgende sommerhjul.
Det andre et vinterdekk med en lyd-dempende matte inne i dekket som reduserer hjulstøy i kupeen.
Dessverre mangler vi et dekk som kombinerer begge deler.

knut.aulie

Sitat fra: Como på fredag 20. oktober 2017, klokken 12:45
Det andre et vinterdekk med en lyd-dempende matte inne i dekket som reduserer hjulstøy
Merke og type?

Como

Sitat fra: knut.aulie på fredag 20. oktober 2017, klokken 15:47
Sitat fra: Como på fredag 20. oktober 2017, klokken 12:45
Det andre et vinterdekk med en lyd-dempende matte inne i dekket som reduserer hjulstøy
Merke og type?
Fikk ikke med meg hverken merke eller type.

knut.aulie

Fant denne typen dekk i en YouTube kanal for Tesla. De sier ikke merke, men det er antagelig Michelin eller Continental siden de brukes på P modellene.

Det ser ut som skumgummimatter.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA