Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Vi som venter på Ampera-e (som vi har bestilt med kontrakt)

Startet av Olemann, onsdag 01. mars 2017, klokken 14:39

« forrige - neste »

bmw2002

Har noen fått sett bilde av felgene Opel tilbyr?

Er det samme som på sommerdekk?

kammiz

Jeg har hørt at man får de ensfargede originalfelgene.
Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

Ipadjove

Sitat fra: kammiz på mandag 27. februar 2017, klokken 15:07
Jeg har hørt at man får de ensfargede originalfelgene.

Mener jeg fikk samme svar hos min forhandler. Passer meg fint :)

Como

Ja, ensfargede originalfelger. Dette selv om man har valgt tilleggspakken som gir tofargede sommerfelger .

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

knut.aulie

Min forhandler sier jeg kan få bytte til den typen jeg ønsker av de to mulighetene.
Tror det er en lys og en mørk, ikke at den ene er blank.

Jakal

Anki med flere, takk for fin info. Hvis jeg får bekreftet fra forhandler at det er OK vinterdekk i pakken opprettholder jeg bestillingen fra Opel (men fortsatt er jeg usikker på om self-seal løsningen inngår i vinterdekkene eller ikke).

alv1

Kan de som har fått mulighet til å velge "Carbon Flash Metallic" vinterfelg si hvilken forhandler som har tilbudt dette? Mobile Oslo hevder det ikke er mulig å velge denne felgen på vinterdekkene. Jeg synes denne er penere enn den andre og har valgt den på sommerfelgene.

Olemann

En stund siden status på tilbud her nå, noen som har sett/fått/funnet vinterhjultilbud med NAF top5 dekk til ok pris ?

kenneth6

Skal vi jobbe litt med noen dekksjapper for å få til spesialpris på hjulpakke?  Har litt kontakter og kan skaffe rimelig gode priser tror jeg. Venter bil i Juni, og har ingen planer om å betale overpris til Opel forhandler. Skjønner egentlig ikke hva de tenker på, ei heller de som takker ja til å kjøpe til den prisen.  Blir vi mer enn 10 som skal ha hjulpakker bør muligheten for ekstra god pris være til stede! svar under ved interresse! 

NB! Er nok lurt om det velges en type felg og dekk, men litt forskjeller går sikkert også bra. Fint om noen kommer med gode forslag til pakker vi skal sjekke pris på. Jeg tar gjerne på meg oppgave med å sjekke priser, men bra om andre som påberoper seg som gode forhandlere også har mulighet til å sjekke spesialpris!:)

Zuexi

@kenneth6: Høres absolutt aktuelt ut. Hvor i landet holder du/kontakten din til?

Tom E.

Er med på den, men trenger 205x60-16 med Nokian Hakka 8 på grunn av telehivproblematikken og islagt kjørebane på morgenen hos oss her på sørlandet.

Tom E.

kenneth6

Sitat fra: Zuexi på mandag 27. mars 2017, klokken 20:07
@kenneth6: Høres absolutt aktuelt ut. Hvor i landet holder du/kontakten din til?

Hei! Tenkte å sjekke flere steder. Et av stedene er på hønefoss, og helt sikkert mulig å få til rimelig frakt til oslo og andre steder om man ikke kan hente selv!:)

Zuexi

Sitat fra: kenneth6 på mandag 27. mars 2017, klokken 20:31
Hei! Tenkte å sjekke flere steder. Et av stedene er på hønefoss, og helt sikkert mulig å få til rimelig frakt til oslo og andre steder om man ikke kan hente selv!:)

Hønefoss er overkommelig avstand for min del. [emoji106]

knut.aulie

Hvis du får til bra pakke på OZ ultraleggera (helst 16) med Nokian R2, så er Chickenfalls helt fin tur [emoji1][emoji389][emoji389][emoji389]

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA