Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: hurtiglading 2017 e-Golf

Startet av Svorsk, tirsdag 28. februar 2017, klokken 18:06

« forrige - neste »

Svorsk

Du har hindrat halva oslos kollektivtraffik och skapat totalt kaos vid runt heimsdalsgate trikk och buss stopp. Jag såg dig smyga in i bilen och dra iväg. Polisen ville gärna prata med dig men du drog så snabbt. Jag har lust att kalla dig saker men nöjer mig med att säga, det var inte direkt smart gjort att parkera där. :)
Svart Leaf tekna 2014.

JorgenM

i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (solgt) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

Svorsk

Sitat fra: JorgenM på tirsdag 27. desember 2016, klokken 17:33
Dette er ikke stedet for Facebook status rant...  :)

Nja, ok. Då kallar vi det för ett informations inlägg. ELbilsparkeringen på Trondheimsveien 7 är avstängd på grund av renovering av trikkspår. Parkerar man där spärrar man för bussar och annan trafik. Idag hade en nötskalle parkerat där och för övrigt inte laddade, så att det var ca 10 bussar i kö ner till legevakten.
Svart Leaf tekna 2014.

geear

Hvis Politiet faktisk vil ha kontakt med vedkommende, så bør de jammen klare å få til det uten elbilforum.no eller Facebook. Med mindre den ikke hadde synlig chassis eller regnummer... ;)
Kjøreglad skeptiker, praktiker, techfreak og BMW fanboy.

Øyvind.h

Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013


Leaf_2014

Hadde han ikke nødblink på heller? Her i Oslo kan man lage sin egen, utskiltede plass bare ved å trykke på en knapp, veldig praktisk.
Leaf 2014

Rio

Gjør man det i Storbritanna (bruker nødblink, for å vise at man utgjør en fare) når man ikke har havarert, så risikerer man bot både for å ha hensatt biler der den utgjør en fare for andre trafikanter, og for å ha parkert ulovlig.
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

Trekkoppbil

Det er ulik praksis for bruk av nødblink rundt i verden. I enkelte strøk forventes det at du bruker det som parkeringslys.
I Norge er det vel vanlig å bruke gulblink når man bryter trafikkreglene, og det brukes kanskje mest av anleggsvirksomhet og spesiellt ved brøyting og strøing. Men det hjelper lite om du sperrer for trikken.

Mazzbot

Sitat fra: Svorsk på tirsdag 27. desember 2016, klokken 17:13
Du har hindrat halva oslos kollektivtraffik och skapat totalt kaos vid runt heimsdalsgate trikk och buss stopp. Jag såg dig smyga in i bilen och dra iväg. Polisen ville gärna prata med dig men du drog så snabbt. Jag har lust att kalla dig saker men nöjer mig med att säga, det var inte direkt smart gjort att parkera där. :)

Sikkert en svenske som parkerte der for å ta bussen ..
Tesla model 3 reservert 31/3 .

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA