Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bakkamera , evigt beskidt

Startet av elmu, tirsdag 28. februar 2017, klokken 09:41

« forrige - neste »

miceagol

Sitat fra: Amundmo på onsdag 07. juni 2017, klokken 20:20
Skal hente min bil i morgen kl14:00 etter ca 250 dager med venting. Bestilte bilen 29/9  : ) Dette blir svært spennende, så håper den er fulladet!   

Hmm, jeg bestilte også 29/9, men får ikke min før i starten av august. Svært stor forskjell på levering må jeg si.

bmw2002

Sitat fra: miceagol på torsdag 08. juni 2017, klokken 12:54
Skal hente min bil i morgen kl14:00 etter ca 250 dager med venting. Bestilte bilen 29/9  : ) Dette blir svært spennende, så håper den er fulladet!   

Hmm, jeg bestilte også 29/9, men får ikke min før i starten av august. Svært stor forskjell på levering må jeg si.

Som sagt før: Opel bryr seg katta om rekkefølgen på bestilling, alle som bestilte de 2 første ukene ser ut til å få i mer eller mindre tilfeldig rekkefølge.

Tellus

Signerte kontrakten 20/9. Har fått høre julilevering.

Jakal

I likhet med Tellus: 20.9. Forventet levering 28.7 fra Opel Skøyen.

Radar70

Var innom forhandler idag og tittet på bilen min ;D
Kan hente den imorgen, men ønsker lakkforseiling, så da blir den klar tirs/ons neste uke! Testet demobil og det var veldig gøy :police:

Det som dessverre demper litt av gleden er at jeg ikke får solgt fossil bilen min (Mitsubishi ASX)  :(
Den ligger ute til laveste pris på sammenlignbare modeller - men tyst som i graven! Kjipt! Får dumpe pris i helgen!
Opel Ampera-e Quantum Grey med alt utstyr - Bestilt 28/9-16 - Levert 16/6-17

miceagol

Nå fikk jeg plutselig beskjed om at bilen er klar for levering om 10 dager. Tydeligvis noen litt vel pessimistiske estimater enkelte ser ut til å ha fått. :)

bmw2002

Bra at noen får god service her.

Min forhandler hadde aldri i verden sagt fra om at bilen kommer om 10 dager. Mest sannsynlig kommer bilen til å komme og selger oppdager det etter en ukes tid...

oland

Fikk bilen levert i går.  Den er en fryd å kjøre, og jeg gleder meg til å sette meg inn i alle de nye tekniske detaljene.  Blir en stor overgang fra en primitiv fosilbil :)

Veldig fornøyd med Opel forhandleren min: Åkra bil i Haugesund.  De har på eget initiativ tatt jevnlig kontakt for å holde meg underrettet, og bilen ble levert tidligere enn lovet.
2017 Opel Ampera-e

Stigzy

Da fikk jeg hentet ut min Opel Ampera-e hos Åkra bilimport i dag! En fryd å kjøre og gleder meg til å sette meg inn i alt av innstillinger :)
* Tesla Model S 85D 18.11.17
* Opel Ampera-E Amber 06.06.2017 - SOLGT
* Nissan Leaf Sølv Metallica levert 5/12-2011 - SOLGT

...

Er det noen oktober-bestillinger som har blitt levert ennå?

Amundmo

Ja, ifølge min forhandler så ble bilene utdelt etter når vi bestilte, men at det var noen faktorer som spilte inn. F eks så var det mangel på hvite biler, så en kunde som hadde bestilt før meg ventet fortsatt på bil, pga han hadde bestilt hvit. 
Ampera-e bestilt 29/9- levert juni 17.

Enlace

Får min sorte i morgen, mandag. Mobile Oslo har brukt over en uke på klargjøring. Skyldes at jeg bestilte lakkforsegling og understellsbehandling. Bilen hadde blitt bæsjet ned av fugler i Zeebrugge under oppholdet der. Det tok en ekstra dag å vaske den! Sjelden jeg gleder meg til noe i livet, men etter å ha bestilt bilen 20.9 har det skapt en forventning. Solgte min Mazda 2 til slutt. Over 70 tusen bruktbiler til salgs, men beholder Mazda 5.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Stikkkontakt

Jeg har fortsatt ikke fått noen leveringsdato og selger svarer ikke på mail.
Jeg var trolig blant de 5 første som bestilte i Bergen ettersom kontrakten ble sendt om morgenen 14.september.
Er faktisk så oppgitt over behandlingen jeg har fått av Opel at jeg trolig kommer til å kvitte meg med den. Uansett hvor bra den er så vil jeg aldri la meg begeistre.
i-Pace FE 03.2019-
Ampera-e 06.2017-
e-Golf 01.2015-08.2017
e-up! 12.2013-08-2015
Reservert e-tron(spares til Sportback)
Reservert ID3 1st #8X

AmocoCadiz

Sitat fra: Stikkkontakt på søndag 11. juni 2017, klokken 13:46

Er faktisk så oppgitt over behandlingen jeg har fått av Opel at jeg trolig kommer til å kvitte meg med den. Uansett hvor bra den er så vil jeg aldri la meg begeistre.
Er enig i den triste følelsen for nybil,
elendig kundebehandling og oppfølging og kun svadasvar,
har gjort at vi mstet all begeistring overfor bilen.

Opel/Chevy var virkelig ikke blant førstevalg på bilmerke,
kundeopplevelsen fra Opel har i tillegg klart å svekke dette ytterligere.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA