Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bakkamera , evigt beskidt

Startet av elmu, tirsdag 28. februar 2017, klokken 09:41

« forrige - neste »

zbk

Fikk blomster ved utlevering. Ikke allverdens gjennomgang av detaljer, men det var fordi de ikke hadde fått inn demobilen sin en gang når jeg fikk min som førstemann i Stavanger :-) (og mangelen på detaljinfo var da også beklaget og varslet i god tid før utlevering)
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

anki

Sitat fra: Ipadjove på fredag 02. juni 2017, klokken 08:07
Ekstra ladekabel og dekkreperasjonssett får jeg hente senere.

Jeg spurte spesifikt om dekkreperasjonssett og fikk da beskjed om at det trengtes ikke siden det var pungteringsfrie dekk og at hvis jeg fikk problemer var det bare å kontakte opel assistanse.

Må komme tilbake å hente type2 - type2 kabelen, den hadde de ikke fått ennå.

Fikk med en bok om fine ferieplasser i Norge. Koselig det, men ikke så viktig.
Mer forvirret /irritert angående det dekkreperasjonssettet og mismatch mellom info fra ulike forhandlere.

Flere som ikke har fått noen dekkreperasjonssettet? Og heller ikke har fått lovnader om å komme å hente senere?

mfurmyr

Overlevert hos Thrane-Steen torsdag 1. juni klokka 10. Toppmodell i hvit. 26 km på klokka.
Fikk grundig instruksjon på bil og instruksjon fra Luton på Onstar av svensktalende mann. Husk dere kan kreve norsk, men han finsk-svenske var dyktig. Imponerende og skremmende at han kunne åpne og låse bilen. Det er bare å trykke på knappen og spørre om alt bil relatert.
30 000 km service eller 1 gang per år i følge selger. Gratis matter og Type 2 kommer senere.
Oppfordring om å bruke bremsene. Har selv skiftet bremseskiver bak 3 ganger på min 2010 Prius på grunn av rust.

Kjørte fra fra Østre Aker Vei til Hakadal og kom frem med nesten mer strøm enn jeg forlot Thrane Steen.

Selvlaget t-skjorte på Spreadshirt. De nektet å trykke Opel og "lynet".
Opel Ampera-e.
Toyota Prius.

Tom E.

[
Jeg spurte spesifikt om dekkreperasjonssett og fikk da beskjed om at det trengtes ikke siden det var pungteringsfrie dekk og at hvis jeg fikk problemer var det bare å kontakte opel assistanse.

Flere som ikke har fått noen dekkreperasjonssettet? Og heller ikke har fått lovnader om å komme å hente senere?
[/quote]

Tom E.

Fikk beskjed om at dekk rep. settet kommer med vinterdekkene da de ikke er punkteringsfrie.

anki

Fikk mine vinterdekk med bilen i går og som sagt ingen reperasjonssett vil bli levert fra forhandler.

S4e

Hyggelig innføring, men fikk ikke noe utover det og savnet ikke noe heller. Bare glad for å ha fått bilen :-)

Her er det nok store forskjeller på forhandlere og kanskje også på selgere.
Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon

Arha

Sitat fra: anki på fredag 02. juni 2017, klokken 11:03
Sitat fra: Ipadjove på fredag 02. juni 2017, klokken 08:07
Ekstra ladekabel og dekkreperasjonssett får jeg hente senere.
Dekkrepsett skal komme senere sammen med type 2-kabel fordi vinterdekkene ikke er punkteringssikre ifølge min selger.
Opel Ampera-e fra 31/5 2017, passert 59000 km juni 2020.
Nissan Leaf 2012 - 2017, solgt etter 96000 km.

knut.aulie

Interessant med forum og se forskjellene.
Det viktigste er å få god service, dvs hyggelig og kompetent hjelp. Men det er klart en setter pris på gaver også [emoji39]

Ipadjove

Samme som med det endelige beløpet vi måtte betale for bil/utstyr/vinterhjul. Den varierer fra sted til sted også. Gjordt en ekstra dårlig deal jeg, som betalte 352.200,- for full pakke og ikke fikk vin? :o

:p

Bra at bilen er super :)

knut.aulie

Personlig har jeg mye mer sansen for ting en har bruk for en blomster og vin.
Polering, spylervæske , poser til dekk, automatisk parkeringsskive osv

knut.aulie

Da har min bil fått reg nummer og jeg henter i morgen [emoji1][emoji1][emoji1][emoji898]

Frissy

Jeg har også nå fått reg nr på bilen er klar for henting tirsdag.... synd det er stengt på mandag.... men men

Hansi

Jeg fikk mail med invitasjon til å bli med i Opel OnStar i går, er det en indikasjon på at bilen vil leveres snart?
Buskerud

Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2013 Nissan Leaf Tekna (Norsk)     2011 Mitsubishi i-MiEV

knut.aulie

Sitat fra: Hansi på fredag 02. juni 2017, klokken 22:05
Jeg fikk mail med invitasjon til å bli med i Opel OnStar i går, er det en indikasjon på at bilen vil leveres snart?
Det vil jeg tro. Min selger sendte mailen først når han hadde vist meg bilen og dobbelsjekket Vin nummer slik at han var sikker på at det var min bil.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA