Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bakkamera , evigt beskidt

Startet av elmu, tirsdag 28. februar 2017, klokken 09:41

« forrige - neste »

bmw2002

...

Hjelper tydeligvis å være geistlig.

Pope'n fikk sin hvite Popel Pampera-E før meg.. bestilte han første dag, mon tro?  :angel:

https://electrek.co/2017/06/02/pope-chevy-bolt-ev-ampera-e/

rlnd

Notis fra bilnorge.no i dag, lover ikke godt for fremtidige leveringer...

SitatSparsomt med Ampera-e
Tyske Opel-forhandlere begynner å spekulere på om GM allerede har mistet interessen for sin tidligere tyske filial. De får nemlig ikke mer enn snaue 100 Ampera-e i år. Inkludert demo- og utstillingsbiler. Da kan Vatikanet med sitt nullutslippsmål være mer fornøyd, de har i hvert fall fått én bil. Den ble nylig overlevert pave Frans.
02-06-2017 // 09:24

http://www.bilnorge.no/notiser.php
2019 Model 3 LR AWD - 2018 Specialized Turbo Vado 3.0 elsykkel - 2015 eGolf (solgt)

Stikkkontakt

At bilen min var i første pulje på 240 biler er i beste fall en løgn. Det er allerede registrert 245 stykker. Hadde det ikke vært for at bilen er unik hadde jeg bedt Opel om å ryke og reise.
i-Pace FE 03.2019-
Ampera-e 06.2017-
e-Golf 01.2015-08.2017
e-up! 12.2013-08-2015
Reservert e-tron(spares til Sportback)
Reservert ID3 1st #8X

bmw2002

Problemet er at det ikke ser ut til å være samsvar mellom når biler produseres og hvilke båter de havner på. Kanskje var man fikk man produsert bilen tidlig, men havner på en sen båt. Noen vi kjenner bestilte etter oss, bilen ble produsert senere, men bilen fikk plass på en tidligere båt.

Så selv om den ble produsert før får vi den en måned senere.

Tellus

Min skal ha blitt produsert i februar. Først i midten av mai ankom den Belgia. Antatt leveranse i juli. Ting tar tid...

bmw2002

Sitat fra: Tellus på lørdag 03. juni 2017, klokken 12:00
Min skal ha blitt produsert i februar. Først i midten av mai ankom den Belgia. Antatt leveranse i juli. Ting tar tid...

Synes dette er mistenkelig. Nesten så jeg mistenker at det har vært noe galt med våre biler og at de har måtte utbedre dem.

Synes at dette er noe Opel bør kunne svare på!

TM

Sitat fra: Tellus på lørdag 03. juni 2017, klokken 12:00
Februar høres rart ut. Forhandlerne opererte med en merkelig ukenummerering. Min skulle visst produseres i uke 4, som i GM systemet var mars ! (4. prod. uke for Ampera-e). I realiteten ble den registrert ferdig produsert i april og ingen vet hvor bilen befinner seg.
Antatt ankomst ble nylig endret fra 9.6 til 29.7. Og de klarte samtidig å lire av seg at bilen ikke ble berørt av forsinkelsene  >:(

knut.aulie

Frissy

knut.aulie

Sitat fra: Frissy på lørdag 03. juni 2017, klokken 14:42
Flott bil. Henter en helt lik en på tirsdag. God tur
Godt valg, den er veldig fin i hvit[emoji1360]

Tom E.

Jeg har også fått utrolig mye gode kommentarer for fargen på min bil (også hvit).

Til og med selgeren kommenterte fargen når jeg hentet den. Han vil også ha en hvit bil til seg selv.

Tom E.

Paven i Roma har jo også en hvit Ampera E.......

knut.aulie

Sitat fra: bmw2002 på fredag 02. juni 2017, klokken 07:31
Til dere som har fått bil. Fikk dere noe (utstyr, vin, etc) når dere fikk bilen?
Hentet bil i dag. Hyggelig med en A4 lapp med navnet mitt og gratulerer. På en av nøklene hang det en morsom ting. (se bilde) Det er det eneste jeg fikk i tillegg til bilen.

Type 2 kabel kommer senere

Como

Fikk vite reg.nr. på bilen fredag.
Overlevering tirsdag eller onsdag. Avhengig av kø i klargjøringen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA