Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bakkamera , evigt beskidt

Startet av elmu, tirsdag 28. februar 2017, klokken 09:41

« forrige - neste »

helgebl

Hola

Fikk min levert Lørdag!

Har kjørt litt med den og her er noen tanker:
-Nydelig bil! Kvikk, god plass foran og ikke minst i baksetene. Herlig takhøyde. Absolutt et godt steg opp i fra Leaf (2012) på alle områder.
-Jepp, setene oppleves for meg som litt smale, og jeg er absolutt ikke bred!

Endelig har el-bil revolusjonen blitt en realitet. 8 mil på vinteren med lue og votter er jo fint, men dette...... Herlig rekkevidde som mange har råd til. (Jeg ser bort i fra Tesla da den er i et annet segment enn så lenge)

Uansett, gled dere!  :)

bno

Fikk prøvd den idag. Underskriver på utsagnet "gled dere". Nå er vår bil på vei fra Drammen til Stavanger så regner med utlevering denne uken.
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

...

Har demobil nå, blir gøy med en tur til ;)

bno

Da her jeg fått opplyst reg. nr. EK39*** på vår QG og vi ser ettet hvert frem til å den i hus  ;D

Hansi

Snakket med forhandler nå, ferskeste info han har er at bilen er i Belgia, blir vel ikke utlevert til meg som forespeilet uke 22 da  :(
Buskerud

Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2013 Nissan Leaf Tekna (Norsk)     2011 Mitsubishi i-MiEV

3irikur

Sitat fra: Hansi på tirsdag 23. mai 2017, klokken 13:48
Snakket med forhandler nå, ferskeste info han har er at bilen er i Belgia, blir vel ikke utlevert til meg som forespeilet uke 22 da  :(

Du har nok rett, men om du ønsker et lite håp så tror jeg faktisk ikke systemet oppdateres når den reiser fra Belgia, bare når den ankommer drammen :)

Hadde akkurat kontakt med min forhandler, han sier at bilen står i Zeebrugge i Belgia. Jeg skal få min levert 17. Juni. Skulle gjerne hatt den før den helga, men vi får se... Kanskje din og min kommer over samtidig da?
Nissan Leaf Acenta 2014 - Solgt og levert når Amperaen kom

Blå Ampera-e 2017

bno

Sitat fra: 3irikur på tirsdag 23. mai 2017, klokken 14:42

Du har nok rett, men om du ønsker et lite håp så tror jeg faktisk ikke systemet oppdateres når den reiser fra Belgia, bare når den ankommer drammen :)

Hadde akkurat kontakt med min forhandler, han sier at bilen står i Zeebrugge i Belgia. Jeg skal få min levert 17. Juni. Skulle gjerne hatt den før den helga, men vi får se... Kanskje din og min kommer over samtidig da?
Det var slik med vår også. I Zeebrugge sa selger. En uke senere i Drammen. Så ingen ting mellom der.

3irikur

Sitat fra: bno på tirsdag 23. mai 2017, klokken 17:10

Det var slik med vår også. I Zeebrugge sa selger. En uke senere i Drammen. Så ingen ting mellom der.

Da håper jeg min er i Drammen om en uke!  ;D :+1:
Nissan Leaf Acenta 2014 - Solgt og levert når Amperaen kom

Blå Ampera-e 2017

jche

Fikk min i går, som første i Kristiansand :-)

Type 2 Ladekabel er med, men hadde ikke kommet enda. Bilen er fantastisk, på alle måter!

Slo i siste liten til på vinterhjul også, mest for å slippe å dille med det selv. Var satt ned til 14900, så det var jo noe bedre ihvertfall.
Lykkelig eier av Opel Ampera E :)
Electric Blue med alt utstyr
Bestilt 19.09.16
Levert 22.05.17

bno

Slo også til med vinterdekk pakken. Bilen ligger må inne på vegvesen.no min side. Så nå er det vel kun dager til levering.

Stigzy

Kan en søke etter bilen hos vegvesenet på VIN nummreet?

EDIT: Fant ut at jeg kunne det. Fant dog ingen info, så er nok ikke registrert enda :) Men skulle ankomme drammen i dag, så regner med rett før helgen eller neste uke :)
* Tesla Model S 85D 18.11.17
* Opel Ampera-E Amber 06.06.2017 - SOLGT
* Nissan Leaf Sølv Metallica levert 5/12-2011 - SOLGT

Como

Sitat fra: bno på tirsdag 23. mai 2017, klokken 17:10
Sitat fra: 3irikur på tirsdag 23. mai 2017, klokken 14:42

Snakket med selger i går. Da var bilen fortsatt registrert i Zeebrugge. Var og prøvekjørte bilen i dag. Etter prøvekjøringen ba jeg han sjekke en gang til. Da kunne han bekrefte at bilen forlot Zeebrugge i går.  ;D.
Det er nok flere Ae'r på den båten. :)

bno

Sitat fra: Stigzy på tirsdag 23. mai 2017, klokken 22:25
Kan en søke etter bilen hos vegvesenet på VIN nummreet?

EDIT: Fant ut at jeg kunne det. Fant dog ingen info, så er nok ikke registrert enda :) Men skulle ankomme drammen i dag, så regner med rett før helgen eller neste uke :)
Min forhandler startet reg prosessen med en gang bilen ankom landet. Ikke når den ankom vestlandet....

Tom E.

Forhandleren min ringte og sa at bilen min var  ankommet i dag. Henter den på tirsdag.

Ipadjove

Sitat fra: Tom E. på onsdag 24. mai 2017, klokken 18:15
Forhandleren min ringte og sa at bilen min var  ankommet i dag. Henter den på tirsdag.

Var det bare misforståelser sist? Fra forhandleren sin side?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA