Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Helårsdekk

Startet av bno, søndag 26. februar 2017, klokken 10:37

« forrige - neste »

Ipadjove



Ikke mye spennende i dette klippet men det kommer mer etterhvert fra denne Bolt-eieren.

AmocoCadiz

Her er en blog med erfaringer fra en amerikansk Bolt eier som fikk utlevert sin Bolt for noen dager siden.

http://achevyboltoutoftheblue.blogspot.no/2016/12/older-dogs-and-newer-tricks.html

AmocoCadiz

Woz velger seg endelig Bolt som elbil, og får den levert idag!

Mannen er jo nærmest en del av (i)data-legenden,
med mange som følger med på valgene som slike folk som Woz gjør,
og kan være med på å gi positivt fokus for elbil og Bolt.

Apple Carplay kommer nok til å fungere glimrende på Bolt/AmperaE etter dette. ;)

http://insideevs.com/woz-picks-chevrolet-bolt-ev-picks-january-3rd/

Zuexi

Ser ut til at man får plass til litt stæsj i bagasjerommet.
Ikke den beste filmingen kanskje, men gir et inntrykk.


TM

Skulle nesten ikke være tillatt å filme så dårlig  ;)
Men fargen på bilen så bra ut.  Det var vel det som kalles Quantum Grey antar jeg.

S4e

Han satser tydeligvis på å skaffe seg dame med bilen? Mange hint om at han er single ;-) Møkkete bil og dårlig filming er jo en dårlig start...
Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon

bno

På slutten 9.54 ser man at Bolten står uten forhjul så kanskje en ikke planlagt test/video? 8)
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

Zuexi

Sitat fra: bno på tirsdag 03. januar 2017, klokken 19:29
På slutten 9.54 ser man at Bolten står uten forhjul så kanskje en ikke planlagt test/video? 8)
Tror han punkterte. Fikk ikke tak i noen via OnStar systemet. De hadde vel ikke regnet med noen "samtaler" og hadde sikkert ingen på jobb [emoji6]

zbk

Han var utenfor mobildekning og fikk ikke ringt med telefonen heller.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

Tom E.

They might be a bit narrow for some, but I think the seats are just fine. The cloth might be a somewhat different feel but the leather is firm without being hard. My longest drive is only about a half hour so far though.

Hi
Is there any chance that you could get a male person 6 feet tall and 240 pounds to say something about the seat comfort on your leather seats. The internet is buzzing with talk over this issue that the seats are 2 small 4 a "normal" size viking.

Tom E. from Norway


I am thinking if I know any Vikings! I am over 6 feet myself (though not nearly that heavy) and have plenty of headroom and legroom in the car. In fact the seat is set well forward of its farthest back position for me.

bmw2002

Wozniak har jo kjøpt Bolt. Han er vel ikke direkte tynn?

Tror setene er helt greie, men selvfølgelig ikke i BMW/Mercedes klasse, det er tross alt en billigbil med et dyrt batteri.

Øyvind.h

Woz er definitivt bredere enn meg. Første jeg tenkte når jeg så det var at den ville bli litt trang for meg.

Men uansett - jeg er ca 186cm/93kg give or take. Jeg kjenner sidevangene godt i Ampera-E setet. Aldri kjent sidevangene før i noen annen bil. Woz kan ikke unngå å kjenne sidevangene dersom setene er de samme som på bilen som stod på Youngstorget. Om det er plagsomt blir derimot litt individuelt. GOdt mulig jeg kunne blitt vant til å kjenne sidevangene.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Olemann

Interessant. Er det slik at du føler at skuldrene presses fram fordi vangene er plassert for tett sammen hele veien, altså at seteryggen er for smal?  Eller er det fordi vangene er plassert for høyt på seteryggen og treffer der ryggen/skuldre er bredest?
Dette kan bli turn off for meg også, så spent på dette.

Sitat fra: Øyvind.h på torsdag 05. januar 2017, klokken 10:30
Woz er definitivt bredere enn meg. Første jeg tenkte når jeg så det var at den ville bli litt trang for meg.

Men uansett - jeg er ca 186cm/93kg give or take. Jeg kjenner sidevangene godt i Ampera-E setet. Aldri kjent sidevangene før i noen annen bil. Woz kan ikke unngå å kjenne sidevangene dersom setene er de samme som på bilen som stod på Youngstorget. Om det er plagsomt blir derimot litt individuelt. GOdt mulig jeg kunne blitt vant til å kjenne sidevangene.

Øyvind.h

Mener sidene på sitteputen, ikke ryggen. Setet ellers var helt greit.
Kun den smale sitteputen jeg reagerte på. Men det har jeg nevnt i så mange poster nå at jeg bør stoppe. Generelt positiv til bilen, og hvordan setene oppleves er som alt annet individuelt :)

Merk også at jeg kun satt i setet et par minutter. Mulig jeg kunne levd med setet slik det er selv, men det krever litt mer tid i setet for å avgjøre.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Olemann

OK fint, oppklarende, da er problemet vesentlig mindre :-)

Sitat fra: Øyvind.h på torsdag 05. januar 2017, klokken 12:23
Mener sidene på sitteputen, ikke ryggen. Setet ellers var helt greit.
Kun den smale sitteputen jeg reagerte på. Men det har jeg nevnt i så mange poster nå at jeg bør stoppe. Generelt positiv til bilen, og hvordan setene oppleves er som alt annet individuelt :)

Merk også at jeg kun satt i setet et par minutter. Mulig jeg kunne levd med setet slik det er selv, men det krever litt mer tid i setet for å avgjøre.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA