Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ulyd i forstilling

Startet av Lysholm, fredag 24. februar 2017, klokken 22:47

« forrige - neste »

Lysholm

Har noen tips om takstativ til 2016 TMS facelift med panorama (ikke soltak)? Iht Teslas hjemmeside har hverken TMS med ståltak eller TMS med panoramatak (uten soltak) fester for takstativ. Jeg vet at man får kjøpt takstativ til pre facelift TMS med ståltak, men finnes det også til facelift TMS med panoramatak?.

Hilsen Espen
Trondheim

Sort Nissan Leaf Tekna, reg 13.12.2013
Obsidian Black TMS 60D, reg xx.01.2017

Siggen

Det må vel da være sugekoppprinsippet som blant andre Seasucker leverer

https://www.seasucker.com/

Lysholm

Jeg har fått dette tipset på FB, men jeg er usikker på hvordan dette vil belaste et panoramatak når man får luftmotstand. Det må vel finnes en annen løsning enn sugekoppholdere?
Hilsen Espen
Trondheim

TerjeS

Jeg har bestilt seasuckers kanostativ, men ikke fått det ennå. Dekkhallen på Jar i Bærum har et stativ som festes med stropp gjennom kupeen, men det er muligens ikke egnet siden Teslaene ikke har ramme rundt vinduene.

Lysholm

Jeg bestilte også Seasuckers stativ fra Vsport. De leverte ekstremt raskt. Bestilte for to dager siden og nå ligger det på posten. I dag var jeg innom Tesla. Da fikk jeg vite at min bil har panorama med soltak som også har fester til vanlig stativ (jeg har kjøpt en ny inventory bil fra Tesla og trodde det var helpanorama). Jeg ville egentlig ha pano med soltak så det passet meg helt perfekt. Ergo har jeg ikke bruk for Seasuckers stativet likevel. Kontaktet Vsport og de ba meg bare la det ligge inntil det ble returnert og pengene blir refundert. Så for de med full pano og ingen festemuligheter for stativ vil jeg på det varmeste anbefale Vsport.
Hilsen Espen
Trondheim

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA