Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Hurtig hjemmelader - div

Startet av Trygve B, mandag 20. februar 2017, klokken 20:01

« forrige - neste »

Trygve B

Jeg vurderer å kjøpe en USA Leaf, det jeg lurer på er om det er varmepumpe i alle gen 2 Leaf, hvis ikke hvordan finner jeg ut om bilen har det?
Citroen Saxo 2002 mod  
Nissan Leaf 2015 mod

Karmøy

AtellusCalidus

Jag fick höra att så länge som det var "Winter ready" så skulle det vara en sån där värmeskydd till batteriet... men inget sätt att få det bekräftat annat än när det blir kallare än -17...

Sent from my XT1092 using Tapatalk

bob-bob

Sitat fra: Trygve B på mandag 19. desember 2016, klokken 15:16
Jeg vurderer å kjøpe en USA Leaf, det jeg lurer på er om det er varmepumpe i alle gen 2 Leaf, hvis ikke hvordan finner jeg ut om bilen har det?
Billigste Leaf i Norge av gen2 (Visia )hadde heller ikke varmepumpe  , så det bør du nok sjekke.
Står litt om det her :  http://elbilforum.no/forum/index.php?topic=18787.0

(Alle norsksolgte biler hadde varmeteppe til batteriet.)

kaiat

Leaf S har ikke varmepumpe, SV og SL har. Alle USA-Leafer fra og med 2012 har vinterpakke.

nr1rayner

Eneste måten å se det på er vel å ta en titt under panseret.
På de MED er det 4 rør som går inn til kupeen.
2 godt synlig, og 2 ganske skjult..
På de uten skal det være bare 2.
Trondheim
-13 Leaf Tekna, Norsk bil

Har eid -92 Kewet El-jet 2
Og en hel haug av fossile biler (og moped, MC, ATV, traktor), alt fra Ligier Ambra til Ford Transit

AtellusCalidus

Sitat fra: nr1rayner på mandag 19. desember 2016, klokken 20:22
Eneste måten å se det på er vel å ta en titt under panseret.
På de MED er det 4 rør som går inn til kupeen.
2 godt synlig, og 2 ganske skjult..
På de uten skal det være bare 2.
Bild?

Sent from my XT1092 using Tapatalk

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA