Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Norway is reaching tipping point for electric vehicles [Electrek]

Startet av mfurmyr, fredag 17. februar 2017, klokken 14:14

« forrige - neste »

Sverre Grevskott

Sitat fra: pilt på onsdag 04. januar 2017, klokken 20:52
Og jeg stemte orange, men endte opp med rød og alt utstyr. Den orange ble for kobberfarget/brun for min del da jeg så den i virkeligheten. Egentlig ville jeg hatt gul... med panoramatak...
Stemte quantum grey, ble blå på meg, men ville også valgt gul med panoramatak om det var mulig!
Opel Ampera E - Bestilt 15.09.16 #57 Quantum Grey fullt utstyrt

Kriss

GM selv er tydeligvis mest fornøyd med Sky silver. Den brukes stadig i deres opplegg.

Som i disse informasjonfilmene:

http://insideevs.com/chevrolet-releases-library-of-2017-bolt-ev-videos-detailing-the-car/
Ampera e leveres desember 2017

alv1

Synes Silver Ice (Bolt) er den fineste gråfargen. Synd Opel ikke tok med denne fargen, da Arctic Blue/Sky Silver virker mer blå enn grå.

TM

Jeg trodde det var samme farger på Ampera-e og Bolt...bare andre navn ?
Det som er litt rart er at fargekoden for Ampere-e Quantum grey ikke er den samme som Mokka Quantum Grey. Det var imhvert fall det min forhandler sa da han sjekket fargekodene.

bno

Så en QG Mokka på utstilling for noen uker siden. Syntes den virket veldig grå i forhold til bilder av samme farge på Bolt. Bilder lyver som bekjent, men håper at AmperaE QG er noe lysere. Det virker slik på Bolt bildene synes jeg.
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

hansob

Jeg stemte orange men bestilte hvit. Nå har jeg ombestemt meg igjen og endret til blå. Det gikk heldigvis greit å endre med en rask telefon til forhandler...
Ampera-E 2018
Nissan Leaf Tekna 2014 6,6 kW
Bestilt 2018 Leaf Launch Edition men avbestilt
Halden

simon.s

2019 Tesla Model 3 SR+
e-Golf 2018 solgt
Opel Amper-e bestilt med full pakke. KANSELERT

bmw2002

Hmm så Quantum Grey er lysere på Ampera-E enn på Mokka?

Vurderer i såfall å bytte til blå

Zuexi

Sitat fra: hansob på fredag 10. februar 2017, klokken 14:27
Jeg stemte orange men bestilte hvit. Nå har jeg ombestemt meg igjen og endret til blå. Det gikk heldigvis greit å endre med en rask telefon til forhandler...
Hvor lenge siden er den siden første/endelig bestilling?

hansob

Sitat fra: Zuexi på fredag 10. februar 2017, klokken 18:24

Jeg bestilte første gang i oktober og skrev endelig kontrakt i romjulen
Ampera-E 2018
Halden

Zuexi

Sitat fra: hansob på fredag 10. februar 2017, klokken 18:28

Når byttet du farge sist da?

hansob

Sitat fra: Zuexi på fredag 10. februar 2017, klokken 18:33
Sitat fra: hansob på fredag 10. februar 2017, klokken 18:28

Når byttet du farge sist da?
Jeg byttet til blå i dag. Jeg var litt spent på om det gikk bra å bytte farge nå. Forhandler visste ikke så han ringte Opel for å sjekke. Etter 5 minutter fikk jeg svar tilbake om at det var i orden.
Ampera-E 2018
Halden

TM

Den blå ser stilig ut, men jeg tror jeg holder meg til Quantum Grey  :)
Fant dette bildet av fargen, som jeg synes ser passe mørk ut.
Står for øvrig i stil til de andre bilene mine. Forandring fryder ikke  ;)

Como

Har også vurdert å bytte farge fra Quantum Grey, men problemet er at det er ingen farge jeg synes er virkelig fin. Så da feiger jeg ut og blir ved QG.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Ipadjove

Ser ut til å være forholdsvis greit å lage 2-farget bil? (For dem som ønsker det)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA