Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Norway is reaching tipping point for electric vehicles [Electrek]

Startet av mfurmyr, fredag 17. februar 2017, klokken 14:14

« forrige - neste »

mfurmyr

Hei.
Jeg lurer på hvilken farge dere tror vil være mest populær/praktisk?

www.ampera-e.info
Opel Ampera-e.
Toyota Prius.

bmw2002

TM

Bestilt Quantum Grey. Det er vel sølv metallic som er mest praktisk, men grå metallic er et greit kompromiss mellom pent og praktisk.

bno

Bestilt Quantum Grey, men begge liker godt Brilliant Glory Red, men vi stikker nok til QG med tanke på videresalg.
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

zbk

Regner med det blir blå, siden Bolt-oransje og gul ikke er mulig.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

Stikkkontakt

Sitat fra: zbk på lørdag 17. desember 2016, klokken 14:35

Hva er forskjellen på Bolt-oransje og Amber-oransje?

Jeg har bestilt blå fordi jeg regnet med at de fleste kjøper grå og sort.
i-Pace FE 03.2019-
Ampera-e 06.2017-
e-Golf 01.2015-08.2017
e-up! 12.2013-08-2015
Reservert e-tron(spares til Sportback)
Reservert ID3 1st #8X

Sverre Grevskott

Opel Ampera E - Bestilt 15.09.16 #57 Quantum Grey fullt utstyrt

Ipadjove

Tror grå blir mest populær. Selv velger jeg nok blå på mandag.

Per.a

Kona ville ha Quantum Grey. Så siden dette blir "hennes" bil så blir det sånn....

zbk

Sitat fra: Stikkkontakt på lørdag 17. desember 2016, klokken 15:25
Sitat fra: zbk på lørdag 17. desember 2016, klokken 14:35

Hva er forskjellen på Bolt-oransje og Amber-oransje?

Jeg har bestilt blå fordi jeg regnet med at de fleste kjøper grå og sort.

Orange-burst ser mer "knall" ut enn Opel sin amber.orange som ser ut som den fargen de bruker til bla MokkaX. Den blir for gullfarga for min smak.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

Skalmers

Godt spørsmål! Jeg tror det blir blå på meg..

Kato Stokkan

Satt og vurderte farge. Over 70% av bilene som blir levert i vesten er i grå, sort eller hvit. Det er traust samtidig er det det populære farger når du skal bytte inn bilen. Opeleiere er normalt trauste folk. Med Ampera E kommer en ny kjøpergruppe der trolig nesten ingen bruker gubbehatt.

Bilutviklere sier at det vil bli mer farger i framtiden. Volvo er en av de som leverer flere biler i friske farger og som har tilbudt et stort spekter.

Selv er jeg en konservativ halvgammel fyr som har lyst på Amber Orange, men ender sikkert opp med Quantum Grey.

Hvit Mazda 2, Grå Mazda CX og sort Kawasaki!

TM

Sitat fra: Kato Stokkan på lørdag 17. desember 2016, klokken 18:45
Selv er jeg en konservativ halvgammel fyr som har lyst på Amber Orange, men ender sikkert opp med Quantum Grey.
Welcome to the club. Er selv 60+. Har alltid likt blå bil, men Ampera-blå blir litt knall for meg. Hadde en Protonic blue i3 og det føltes litt feil. Så det blir nok en Ampera-e med farge som matcher hårfargen  8)

Pirat

Jeg valgte blå på min.
Tipper en kommer til å se flest grå og blå.

Stigzy

Opel på Åkrehamn annonserte at sky silver er den mest populære hos dem :) Selv valgte jeg amber orange! :)
* Tesla Model S 85D 18.11.17
* Opel Ampera-E Amber 06.06.2017 - SOLGT
* Nissan Leaf Sølv Metallica levert 5/12-2011 - SOLGT

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA