Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feste av nettbrett i baksetet

Startet av nightflare, fredag 17. februar 2017, klokken 10:48

« forrige - neste »

edyrli

ion/c zero er nokså like i-miev 2011. Fra sent 2012 fikk ion/c zero redusert batteri fra 16 til 14,5 kwh. De fikk oppdaterte celler og en oppdatert motor. Effekten gikk opp fra 64 til 67. Ion/c-zero har heller ikke flere valg for regenerering.

fra sent 2012 fikk i-miev mye nytt:
Forvarming med fjernkontroll.
Varme i begge forseter
Varme i seteryggen
Oppdatert motor 64hk -> 67hk
oppdaterte  batteri celler. LEV50 -> LEV50E
Lys i ladeluken
økt rekkevidde pga mer ekkeftiv motor 150km -> 160km
LED Hovedlys

Etterpå dette har den vært lik siden.

Reva i 2009 (Solgt)
Peugeot iOn 2013. "Norsk bil" (solgt)
SEAT Mii Electric
el-tog: AnsaldoBreda BM72

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA