Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Da blir det Ioniq!

Startet av Hempe, tirsdag 14. februar 2017, klokken 11:51

« forrige - neste »

Hempe

Noen som har lyktes i å få "Send to car" til å fungere igjen?
Det fungerte første tiden vi hadde bilen, men så stoppet det, visstnok som en følge av endringer Nissan hadde gjort.
Begynte og pusle med dette igjen nå, og ser bl.a. her https://speakev.com/threads/cannot-forward-route-to-car-error.16884/ at de har fått det til.
Men selv så finner jeg ikke den IDen de snakker om på appen min (Android).
- 2015 Nissan Leaf Nordic Edition -

Hempe

Jau jau... Testet jo noen ganger før jeg skrev her og fikk bare feilmelding på google.
Satte meg i bilen for å ta en tur og tenkte jeg kunne jo oppdatere den lista i bilen, og jaggu lå det en haug med destinasjoner der og ventet.
Konklusjonen blir da at det virker selv om google kommer med feilmelding :)

N-L

Får du sendt fra Android appen? Jeg har knyttet bilen til Google kontoen min, men fnner ikke noen mulighet til å sende fra appen  :P
Tesla Model S 85D 2015
BMW i3 2015

Hempe

Om du tenker på google maps på android så finner jeg ingen mulighet til å bruke "Send to car" derfra. Kun fra desktop-versjonen.

N-L

Ja, det var det jeg tenkte på. Takk for svar!

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Tesla Model S 85D 2015
BMW i3 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA