Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Startkabler, C-vern og annet

Startet av Homecast, tirsdag 14. februar 2017, klokken 09:16

« forrige - neste »

Amoss

Sitat fra: AmocoCadiz på mandag 06. mars 2017, klokken 14:05
Skjer ikke noe med AmperaE, dunder suksessen kommer til å selge og leveres alt etter hva produksjonstakten fra fabrikken klarer.

Jeg har også fått med meg dette med at GM har avtalt at de skal fortsette å levere Ampera-E til Opel - frem til PSA får igang ny lisensproduksjon i Europa. Men kjenner ikke detaljene til hvor stort volumet vil bli, og om Bolt blir en suksess i USA, hvor ivrig vil da GM være på å produsere Ampera-e i store antall til PSA får igang egen produksjon?  Vil nok som du er inne på ta en 3-4 år før den er igang...

Men klart, flopper den i USA så er det greit å bli kvitt bilene på den måten frem til de dropper produksjonen helt...
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

doldis1

Sitat fra: doldis1 link=topic=31274.msg538736#msg538736 date=1482224500

quote]
SitatHva er egentlig de gode argumentene for at Musk skal levere i tide?
Prøv å gjør rede for det uten å henvise til  fanboys som blogger seg bort eller bait and switch uttalelser fra Musk.

SitatDen godeste Elon MUSK har planlagt dette i 10 år så jeg misstenker d kan komme en overraskelse eller 2
i løpet av våren 2017..
[/quote]

Overrakskelse no. 1

https://cleantechnica.com/2017/03/20/tesla-ceo-no-beta-version-model-3-going-directly-early-release-candidate/

Kommer overraskelse no. 2 om en 5-6 ukers tid med melding om at produksjonen av TM3 er i gang ?    ;D

Knut Røe

Sitat fra: doldis1 på mandag 20. mars 2017, klokken 20:42
Kommer overraskelse no. 2 om en 5-6 ukers tid med melding om at produksjonen av TM3 er i gang ?    ;D
Musken ser vel ikke mørkt på å la kundene sine beta-teste litt heller han  ;)

doldis1

SitatMusken ser vel ikke mørkt på å la kundene sine beta-teste litt heller han  ;)

:laugh: :laugh: :laugh: :+1:

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA