Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Vil M3 være eneste elbil alternativet med 4WD når den kommer?

Startet av zbk, mandag 13. februar 2017, klokken 18:51

« forrige - neste »

tesla007

Skulle det ikke komme i gul farge? Synes den var veldig pen
Tesla model 3 15.04.16
Solgt: Model s90d
Rød model X P100DL med alt utstyr,6 ultrawhite seter og 22" black oynx. Mars 2017 :)

bno

Da har jeg valgt full pakke og farge Quantum grey.
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

Corny

Må si jeg er ganske så imponert over hva man får av bil (inkludert utstyr) i grunnpakken. Og så 60kwt batteri. Får håpe dette fremskynder enda større oppgraderinger av eksisterende modeller fra andre leverandører.
Blå S85 utlevert 6.12.13 i Sandnes/Stavanger

knut3448

Sitat fra: knut.aulie på onsdag 14. desember 2016, klokken 19:57
Har ikke lyst til å velge skinn, men tror det er dumt ift når bilen skal selges igjen.
Jeg tror salgsprisen fort faller 20 k uten skinn. Hva tror dere?
Jeg vurderer det samme, vil gjerne få ned prisen litt. Men vi har 2 små unger og jeg er redd de kommer til å grise til baksetet for mer enn 20k (: Får kanskje kjøpe et gammeldags setetrekk... Det finne jo endel folk som misliker skinn, om de fleste velger skinn så blir kanskje bilene med stoff litt mer attraktive...

knut.aulie

Satt og tittet i konfiguratoren nå. Synes også tekstilsetene ser freshere ut med to farger.
Synd dette her altså.

Dumt å måtte ofre Bose anlegg (som potensielt kan være veldig bra) for å slippe skinn.

bmw2002

En ting jeg kommer til å savne er mørke bakruter og gardiner/solskjerm bak.

Det må man ha når man har barn.

Får se på muligheter for folie kanskje da.

TM

Sitat fra: Stikkkontakt på onsdag 14. desember 2016, klokken 17:38
Produksjon uke 4.
Rart om de oppgir produksjonsuke umiddelbart etter bestilling. Og produksjon uke 4 burde vel bety levering i mars ? Det er jo lenge før juni som de skriver.

Frissy

Fikk beskjed om at så lenge vi bestilte innen 11 januar beholdt vi vår plass i køen. SKulle få nærmere beskjed om når levering ble om kort tid.

ToWalkOrDrive

#98
Et 60kWh batteri koster ganske mye for Opel. Da er det et kupp det de tilbyr. For ca 315.000 får du med skinnseter og Bose ferdig registrert. Pipepakken kan de ha for seg selv (filskiftevarsler osv...er bare plagsomt...). Eneste er ryggekamera som er kjekt å ha....men ikke nødvendig. Som Tesla Model S eier med 85kWh batteri må jeg si at stort batteri er gull verdt - om du skal på 30 eller 70 mils tur, eller bare skal frem og tilbake til jobb....så du slipper unna med å lade et par ganger i uka...selv om det bare tar 30 sekunder x 2. Og så blir det gjerne 3-4000 i strøm i stedet for 10-15000 i bensin/olje...
Tesla Model 3 Performance 2019-
Tesla Model S 85               2014-2018

Frissy

Kona lurer litt på rød..... hva tror dere om den fargen? Blir den blass tro? SYnes den hadde vært tøff med sorte skinnseter....... Finnes det noen bilder av denne fargen noe sted? Anyone?

Ferry

Sitat fra: erato på onsdag 14. desember 2016, klokken 16:01
Leveringskostander i tillegg er jo standard på absolutt all bilannonsering, så det er jo lite å bli forbauset over.

Ikke på i3, den koster det som står i lista. Men så er det heller ikke prutningsmonn, bortsett fra storkunderabatt.

AmocoCadiz

Sitat fra: Frissy på onsdag 14. desember 2016, klokken 22:30
Kona lurer litt på rød..... hva tror dere om den fargen? Blir den blass tro? SYnes den hadde vært tøff med sorte skinnseter....... Finnes det noen bilder av denne fargen noe sted? Anyone?
Første kunde (!) i USA måtte ta rød farge for rask levering, og er veldig fornøyd med fargen i følge tilbakemeldinger. ( med forbehold om at lakknyanser er like mellom rød Bolt og AE rød)
Egentlig litt kult med rød siden alle har sort sølv grå ellers i Norge.

Ellers lurer litt på hvit, siden det er en ganske liten bil og de ofte klær lyse farger, anyone?

AmocoCadiz

Sitat fra: knut.aulie på onsdag 14. desember 2016, klokken 20:18
Satt og tittet i konfiguratoren nå. Synes også tekstilsetene ser freshere ut med to farger.
Synd dette her altså.

Dumt å måtte ofre Bose anlegg (som potensielt kan være veldig bra) for å slippe skinn.
Foretrekker også tekstilseter ( har skinn nå, men savner egentlig tekstilseter)

Tror ikke du får særlig trekk (!) for skinn de første årene som bruktbil, da etterspørsel vil være stor etter 60kWh batteribiler når folk flest gått lei bompenger og FULL årsavgift! (null årsavgift for elbiler fra 2018)

pilt

Sukk og stønn! Hvorfor må man prakkes på skinnseter fordi man vil ha noe annet?!? Akkurat sånn var det med Leaf'en også: Ville man ha Tekna-versjonen, så var det skinn man fikk. Jeg vil ha stoffseter! Mye varmere på vinteren og mye bedre på sommeren, spør du meg. Så da blir spørsmålet: Skal jeg ofre Bose? Er Bose så mye bedre enn lydanlegget som følger med? Midtarmlene bak trenger jeg ikke, varme bak trenger man ikke om det er stoffseter for det har vi ikke i to av de andre bilene likevel.

Og så var det den andre pakka: Jeg vil ha ryggekamera, men resten trenger jeg ikke/vil jeg helst ikke ha.

Og fargene. Hva er "galt" med den røde siden den er så mye billigere? Er den ikke metallic, blank og fin? Er den matt? Jeg vil ha en kul farge, så enten rød eller oransje her i gården. Grå er Leafen vår og mørkeblå er bensinbilen, så her må man ha noe nytt.  :)
Oslo
P106 - mai 2005 til mai 2017
Nissan Leaf Tekna - juli 2014
Opel Ampera-E - mai 2017
Hyundai Kona - feb 2019

knut.aulie

Sitat fra: pilt på onsdag 14. desember 2016, klokken 23:30
Sukk og stønn! Hvorfor må man prakkes på skinnseter fordi man vil ha noe annet?!? Akkurat sånn var det med Leaf'en også: Ville man ha Tekna-versjonen, så var det skinn man fikk. Jeg vil ha stoffseter! Mye varmere på vinteren og mye bedre på sommeren, spør du meg. Så da blir spørsmålet: Skal jeg ofre Bose? Er Bose så mye bedre enn lydanlegget som følger med? Midtarmlene bak trenger jeg ikke, varme bak trenger man ikke om det er stoffseter for det har vi ikke i to av de andre bilene likevel.

Og så var det den andre pakka: Jeg vil ha ryggekamera, men resten trenger jeg ikke/vil jeg helst ikke ha.

Og fargene. Hva er "galt" med den røde siden den er så mye billigere? Er den ikke metallic, blank og fin? Er den matt? Jeg vil ha en kul farge, så enten rød eller oransje her i gården. Grå er Leafen vår og mørkeblå er bensinbilen, så her må man ha noe nytt.  :)
Hadde jeg trodd det hadde nyttet så kunne vi startet en pressgruppe "vi som vil ha bare stoffseter og ryggekamera"

Hilsen "pompel"

PS to reparatører er bedre enn ingen reparatører ....... [emoji23]

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA