Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ny ladekabel til Peugeot Ion

Startet av Burger, fredag 10. februar 2017, klokken 10:40

« forrige - neste »

N-L

Sitat fra: Burger på søndag 11. desember 2016, klokken 02:18
Hva gjør dere? Er det normalt?
Har noen valg

1 - La den gynge ferdig
2 - La den gynge ferdig men bruke bremsene til å redusere kraften.
3 - Smelle inn brekket før jeg slipper bremsen og la bila stå med kraft på giret til neste tur.

Hei!
Har dette løst seg? Merket plutselig det samme på min Leaf i kveld da jeg parkerte  :o
Tesla Model S 85D 2015
BMW i3 2015

N-L

Noen flere som har opplevd dette?

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Tesla Model S 85D 2015
BMW i3 2015

Burger

Det løste seg for meg å lyse litt i garasjen og oppdage at lengst inne så går det litt oppover. Min test med kule i midten ble dermed helt meningsløs. Parkerer ikke så langt inne i garasjen.

Føler meg dum nå :-)
2018 94Ah i3, CE.
2015 24kw/h Nissan Leaf
Stjørdal

bob-bob

Sitat fra: Burger på mandag 23. januar 2017, klokken 20:34
Det løste seg for meg å lyse litt i garasjen og oppdage at lengst inne så går det litt oppover. Min test med kule i midten ble dermed helt meningsløs. Parkerer ikke så langt inne i garasjen.

Er lov å spørre om alt her - ingen spørsmål er feil. Det går helt fint !  Lykke til videre , både jeg og andre spør og svarer om alt mulig her  ;)

N-L

Sitat fra: Burger på mandag 23. januar 2017, klokken 20:34

Det er isklumper i garasjen hos meg. Kan nesten ikke tro på at jeg ikke hadde sjekket det  :o ;D
Fikk ide om å sjekke det først etter at du svarte. Takk! :)
Tesla Model S 85D 2015
BMW i3 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA