Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Fjernstyring/tidsur på webasto og vifte - Saxo

Startet av Radiobil1, mandag 20. desember 2010, klokken 11:58

« forrige - neste »

elektrolux

15 LIKE... €15,000, THE PRICE TAG OF Kangoo Z.E.!

16 med meg, om dette er sant.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Griffel

Sitat fra: elektrolux på fredag 28. oktober 2011, klokken 23:48
15 LIKE... €15,000, THE PRICE TAG OF Kangoo Z.E.!

16 med meg, om dette er sant.

+ 3000/mnd i batterileie for ubegrenset bruk + 200/mnd for hjemmeladestasjon + 10000 for installasjon av hjemmeladestasjon +?
(Kilde TU tidligere innlegg denne tråden)
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

elektrolux

Tenkte dette ikke var hele sannheten ja. >:(

Bilen er likevel interresant som et byggeprosjekt. I stedet for å leie alt det der fra Renault, kunne jeg tenkt meg å sette inn batteripakke fra f.eks E-Posche. ;)

Dette er ikke ulikt slik fossilbiler ble solgt tildlig i forrige århundre. Man kjøpte et mer eller mindre komplett chassis, og monterte på det karrosseriet en selv likte best.

Regner med at Renault ikke umiddelbart er med på denne tanken, men om de markedsfører bilen i Norge med salgspris på 120000 NOK, hadde det vært interresant å stillt opp med dette beløpet og bedt om å få bilen for det og uten alt det andre dyre tilleggsutstyret.

Så blir det å overbevise Vegvesenet om at det ikke er snakk om bytte av batterikjemi, kun montering av CE merket kjemi. :D
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Radiobil1

2015 e-up!, 85 000 km  -  2018 e-golf, 22 000 km

Radiobil1

2015 e-up!, 85 000 km  -  2018 e-golf, 22 000 km

jkirkebo

Sitat fra: Radiv på fredag 11. november 2011, klokken 09:51
Hvorfor vi er bak i køen for å få Renault ZE: http://www.tu.no/motor/article293602.ece

Jeg har en mistanke om at batterivarmer (slik som Leaf har) ikke er kompatibelt med hurtigbytte-systemet som Renault bruker. Dvs. de har ikke bygd det inn i spesifikasjonene til batteriene og nå er standarden fastsatt.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Radiobil1

Kommer helt sikkert noe på dette for arctic conditions, som de fleste mener vi bor under, med isbjørn og rein i gata!
2015 e-up!, 85 000 km  -  2018 e-golf, 22 000 km

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA