Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Finne spår Tesla konkurs

Startet av Braute, onsdag 08. februar 2017, klokken 07:41

« forrige - neste »

W.A.

Første elbil. Signerte kontrakten 29.aug.2016:
Hyundai IONIQ EV med teknikk og skinn, Phantom black, utlevert den 13.des. 2016

Skedsmokorset

litium

Jeg vurderer også en Ioniq og en forhandler jeg snakket med fortalte meg at det jobbes med en app. Noen som vet mer om dette?

Jeg kommer ikke alltid til å ha lademulighet om natten, og da ville det vært greit å kunne forhåndsvarme fra batteriet. Det er vel andre elbiler som har denne mulgiheten?

(Helt noob på elbil)

Elmo

Sitat fra: litium på mandag 20. mars 2017, klokken 15:37
Jeg vurderer også en Ioniq og en forhandler jeg snakket med fortalte meg at det jobbes med en app. Noen som vet mer om dette?

Hvis forhandler fortalte at det jobbes med en app. så må du jammen få han til å komme med mere info !
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Slasto

Sitat fra: Elmo på mandag 20. mars 2017, klokken 21:01
Sitat fra: litium på mandag 20. mars 2017, klokken 15:37
Jeg vurderer også en Ioniq og en forhandler jeg snakket med fortalte meg at det jobbes med en app. Noen som vet mer om dette?

Hvis forhandler fortalte at det jobbes med en app. så må du jammen få han til å komme med mere info !

Skriftlig med underskrift før du skriver kontrakt. ;) Du får dra den spøken og se hvordan løgneren reagerer...:)

HPSE

Er lett å si at det "jobbes med" :-) Veldig mye av det som det "jobbes med" blir aldri noe av. Det gjelder overalt.
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA