Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Jaguar lanserer sin elektriske SUV i natt

Startet av GelpMan, mandag 06. februar 2017, klokken 20:26

« forrige - neste »

GelpMan


hemi


Speeder

Sitat fra: hemi på onsdag 07. desember 2016, klokken 11:12
ser bare 250USD? ser du noe mere?
"Premium autonomous wireless charging — USD 3499"

De skriver også att det anbefales 50A forsyning... Bør varme garasjen samtidig dette da ???
Zoe 43kW

moonbuggy

Vel, for å ha trådløs lading må man jo ha mottaksenheten i bilen. (coil på bilens underside m.m.). Det er vel enda ikke opsjon i dagens i3 ?

TorAtle

Sitat fra: moonbuggy på onsdag 07. desember 2016, klokken 12:32
Vel, for å ha trådløs lading må man jo ha mottaksenheten i bilen. (coil på bilens underside m.m.). Det er vel enda ikke opsjon i dagens i3 ?
Det følger garantert med i kit'et.
2014 BMW i3

KapteinLefso

Jeg tok en nærmere titt. Det følger med en ganske stor men tynn plate som monteres under bilen foran. Var litt over 10 kg om jeg husker rett. Og så må jo denne kobles til på en eller annen måte.
2017 BMW i3

moonbuggy

#6
Sitat fra: TorAtle på onsdag 07. desember 2016, klokken 13:38
Sitat fra: moonbuggy på onsdag 07. desember 2016, klokken 12:32
Vel, for å ha trådløs lading må man jo ha mottaksenheten i bilen. (coil på bilens underside m.m.). Det er vel enda ikke opsjon i dagens i3 ?
Først
Det følger garantert med i kit'et.
Ikke det jeg kunne se av de tekniske installasjonsinstruksene. Det står absolutt ingenting om bilinstallasjon. Dette er heller ikke enkelt å få til om man tror det om man tar utgangspunkt i dagens bil. Men, det ryktes at BMW skal ut med dette som opsjon snart, kanskje først i USA ?

nagela

Adapter ferdig installert er inkludert i prisen på USD 3499.-

Mer info om adapter nesten nederst på denne siden.

https://www.pluglesspower.com/gen2-tech-specs/
ULTRA-SLIM VEHICLE ADAPTER
Professionally installed underneath the vehicle by certified installer
Installation is no cost to you – certified installer is paid directly by Plugless

Finnes også til Tesla S med RWD. ikke D modellene.
Model X 90D: Black Obsidian, 6 seter sort, Premium pakke. Autopilot1. Levert 18 dager etter bestilling :)
Solgt: Tesla Model S P85+. Brun med alt.

GelpMan

Bytte fra 64Ah til 120Ah samt installering av trådløs lader...

Da snakker vi oppgradering jeg er villig til å bruke penger på.

KapteinLefso

Dette har garantert et betydelig tap. Du skal være rimelig lat for å gidde å kjøpe dette... :)
2017 BMW i3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA