Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Den store vintertesten; 225km

Startet av TeslaEL, mandag 06. februar 2017, klokken 18:25

« forrige - neste »

TeslaEL

Hei, jeg skulle hatt bil levert i Trondheim i dag men fikk i går ettermiddag beskjed om at de sliter med logistikkproblemer i transport og bilen fortsatt står i Drammen. Synes det er snodig at de ikke greide å forutse dette litt tidligere? Jeg har heller ikke fått noe som helst svar om når bilen kommer. Noen som har aning om hva som foregår her?

yesman

Fikk samme beskjed i Bergen. Skulle fått utlevert bil i går (TMX), men de skylder på datasystem som ikke snakker sammen og at 300 biler må håndteres manuelt. Høres helt merkelig ut. Fortsatt ingen beskjed om når jeg kan forvente bilen levert. Irriterende når den har stått på kai i Drammen i snart tre uker.
-------------------------------
eGolf, BMW X1 og venter på TMX60

JohWil

Samme sak her. Skulle hatt utlevering onsdag men fikk beskjed at bilen står i Drammen. Ingen info om forventet levering. Synes dette er for dårlig av Tesla.

Nasatech

Lurven

Bestilte en inventory den 30 nov. Fikk opplyst at bilen var i Norge. Pr i dag har jeg ikke fått noen bekreftelse ang hvor bilen befinner seg. Jeg har den i allfall ikke.
Er det andre i samme situasjon?
P996, S85, Perlemorhvit,19", alt u/barneseter og sikkerhetspakke,

Lurven

P996, S85, Perlemorhvit,19", alt u/barneseter og sikkerhetspakke,

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA