Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Helårsdekk

Startet av cstromme, søndag 05. februar 2017, klokken 23:15

« forrige - neste »

Bjoris

Enig i at det var heller krasse kommentarer, men når mye av klagen går på ting som har vært tydlig informert om at ikke kom til å fungere så kommer en jo litt skeivt ut fra hoppet!
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

kjetilho

Tydeleg informert?!  Dette hadde gått meg hus forbi, så eg måtte sjekke kva som faktisk står på Tesla sin konfigurator (sjå vedlegg, teksta lot seg ikkje klippe og lime).

Det er for meg heilt uforståeleg at "forbetra fastvare er vonlegvis tilgjengeleg i desember 2016" skal tyde "fastvaren har INGEN funksjonalitet før tidlegast desember 2016".

Eg får ikkje min X90 før i april 2016 så for meg er det (vonlegvis) ikkje så farleg, men dette er verkeleg å føre kundane bak lyset.  Hadde eg vore OP hadde eg vore lyn forbanna.

Nasatech

Har ikke mye kommet i orden allerede nå med siste oppdatering?

Ellemelle

Sitat fra: kjetilho på tirsdag 27. desember 2016, klokken 01:54
Det er for meg heilt uforståeleg at "forbetra fastvare er vonlegvis tilgjengeleg i desember 2016" skal tyde "fastvaren har INGEN funksjonalitet før tidlegast desember 2016".
Dette skyldes bare en dårlig oversettelse. Autopilot-valget heter "Enhanced autopilot", og i konfiguratoren står det da at "Enhanced autopilot software" vil komme i desember. Med andre ord har de alt på det tørre i den engelske versjonen (du får hardwaren, men softwaren kommer senere).

I den norske konfiguratoren bruker de to forskjellige oversettelser, henholdsvis "Oppgradert autopilot" og "Forbedret autopilot". Hadde de skrevet "Softwaren for den oppgraderte autopiloten vil komme i desember 2016", så hadde det vært riktig i Norge også.

turfsurf

Vel, det måtte i så fall stått initiell beta-release med begrenset funksjonalitet til noen få testere skulle det vært i nærheten av korrekt
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA