Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Hjelp egolf vil ikke lade

Startet av N00b, søndag 05. februar 2017, klokken 16:46

« forrige - neste »

boyo

Ser at det allerede er 3 av 7 som har fått overtalt Tesla til å overføres depositumet til ny bestilling.
Svaret jeg fikk etter lang behandling var at dette kunne de ikke gjøre fordi da måtte dette gjelde alle som ønsket det.
Ser ut til at det ikke stemmer.
Svært skuffet over Tesla :'( igjen.
Audi E-Tron quattro 55
Audi A3 E-Tron
TMX 75D

Epleskreller

Sitat fra: boyo på mandag 05. desember 2016, klokken 19:48
Ser at det allerede er 3 av 7 som har fått overtalt Tesla til å overføres depositumet til ny bestilling.
Svaret jeg fikk etter lang behandling var at dette kunne de ikke gjøre fordi da måtte dette gjelde alle som ønsket det.
Ser ut til at det ikke stemmer.
Svært skuffet over Tesla :'( igjen.

Så er det ikke sikkert at de tre har trykket sant da :)
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Kim Kim

Om de fikk endret før bilen gikk i produksjon kan det vel ha vært mulig å få overført depositumet?
Model S P100D Des 2017 - Bananas
Model X 100D - Aug 2017 -Okt 2017 med alt ink FSD, Ultrawhite interior. Solgt, bomkjøp
Model S 90D AP2 -Jan 2017-aug 2017 med Light Harmonics oppgradering
Model S 85D - 2015 - Desember 2016
Model 3 - Reservert

N00b

Vil nesten regne med det er biler som ikke er i produksjon som lar seg endre på. 
Tesla gikk på en smell etter lansering av D bilene der de lot alle bytte om på reservasjon selv om bilen var i transit, så kom det mange biler til Norge som ikke hadde eiere med bakhjulstrekk. Derfor krasjet bruktbilprisene en stund i 2015, det var kjøpers marked.

eha

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne overføre depositum fordi bilen allerede var produsert. Hadde den ikke vært det, så kunne jeg ha fått det overført. Jeg tok altså tapet på 15K selv. Er verdt det så til de grader.
2017 Tesla Model X 90D
201X Tesla Model 3 reservert

Epleskreller

Sitat fra: Kim Kim på mandag 05. desember 2016, klokken 22:09
Om de fikk endret før bilen gikk i produksjon kan det vel ha vært mulig å få overført depositumet?

Jo, men hvorfor skulle de endret før produksjon når nyheten om AP2 kom etter at de hadde begynt å installere den ;)
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Vaagen

Kjenner på at det er litt kjipt å fortsatt vente på utlevering av AP1 X, når de først AP2 bilene blir utlevert.
Hadde jeg ikke ventet på X med strupet batteri, hadde jeg nok vurdert å ikke ta ut bilen.
2012 Nissan LEAF Glacier Pearl
2016 Tesla Model X60 "The Last Titan"
Reservert Model ≡

boyo

Riktig, Epleskreller, det er poenget. Ingen andre enn synske og kjente av Elon kunne endret bestillingen før AP2 ble offentliggjort og allerede innført i produksjonen.
Audi E-Tron quattro 55
Audi A3 E-Tron
TMX 75D

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA