Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Kjørelengde

Startet av Kim Kim, tirsdag 31. januar 2017, klokken 23:21

« forrige - neste »

lunitiks

Håp i havet! Dude på TMC nettopp:
Sitat
Picked up my (our) car this am. There was a permanent support behind the second row, bench seat which block things from sliding under the seat and serves. I had both covers and I am very happy with the space as configured. I only got to drive it for 40 minutes taking it to the detailer for Crystal Serum coating. I did not want to leave it. Amazing car to drive. If that aren't new pictures by Sunday I'll puts some up.

Venter selvfølgelig bilder
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

petersv

Sitat fra: lunitiks på onsdag 21. desember 2016, klokken 19:49
Mulig jeg overreagerer ja, beklager. Er egentlig bare trist. Håper det løser seg meget kjapt.

Wow, realitetsorientering nødvendig! Se på nyhetene og gjør deg opp en mening om hva som er trist. ;)

lunitiks

Enig, sørgelige greier
Sitat

Drama på «Kjendis-Farmen»:
Full krangel
fra første natt
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

lunitiks

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Go-carter

TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

Bjoris

Flott at det endelig kom bilder av denne tverbjelken som jo måtte være der skulle dette bli fornuftig. Gameover for håpet om å kunne slide noen ski under 2. seterad, men uansett tror jeg det hadde blitt vanskelig og lett å ødlegge noe uansett.

To bilder her av seterade sett fra siden. Ser vel ut som forventet, men jeg må si at jeg tror ikke denne seteraden står en tøddel lengre bak enn 2. rad i 6/7 seteren og det er litt skuffende for min del da jeg syns det var litt liten avstand fra førersete når en først har me en så stor bil å gjøre...
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

lunitiks

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Øyvind.h

Enormt bagasjerom! Men tydeligvis ikke viktig at skinnet på setene skal matche? Go Tesla  8)
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Go-carter

Sitat fra: Øyvind.h på mandag 26. desember 2016, klokken 21:52
Enormt bagasjerom! Men tydeligvis ikke viktig at skinnet på setene skal matche? Go Tesla  8)

Du kan justere seteryggene hver for seg, og det er tydeligvis gjort i dette bildet. Seteryggene er på forskjellige steder.
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

Cirion

Ser ut som at den nye støtten vil fjerne humpen slik at gulvet blir flatt :)
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Bjoris

Mja, dette er jo bra på en måte, men om lastekrokene forsvinner og det ikke blir ett flatt gulv på nederste nivå så er det litt skuffende likevel... Ser også at passformen på denne dørken mot setene bak er helt fanastisk... Rart at så enkel ting skal være så vanskelig for Tesla...

Ser jo ved nærmere ettersyn at det ikke går å få helt flatt gulv med dørken bak i nederste posisjon pga at det er noe breiere lengre bak enn mellom hjulbuene. Det hadde jo vært for dumt å bygge opp nederste dørk mellom hjulbuene bare for å få gulvet flatt også så vel, det må vel bli slik nå da:)

jlan

Sitat fra: Cirion på tirsdag 27. desember 2016, klokken 10:10
Men samtidig forsvinner muligheten til å stikke ski under setene?

Er setene to helt separate deler? I så fall kunne jeg tenkt meg å bytte ut høyre sete i min 6-seter med høyre del av dette.
(TMX 90D AP1 - solgt)
TM3 LR AWD HF

Bjoris

Sitat fra: jlan på tirsdag 27. desember 2016, klokken 13:34
Sitat fra: Cirion på tirsdag 27. desember 2016, klokken 10:10
Men samtidig forsvinner muligheten til å stikke ski under setene?

Er setene to helt separate deler? I så fall kunne jeg tenkt meg å bytte ut høyre sete i min 6-seter med høyre del av dette.

Ja, nå er denne muligheten definitivt borte. Men er litt i tvil om det hadde gått uansett. Denne løsningen er likevel å foretrekke da det både skjuler mekanismen på setene, men viktigere gjør at det kan legges småting her som ikke brukes så ofte uten at disse ruller under setene

jlan

Sitat fra: bjoris på tirsdag 27. desember 2016, klokken 14:01
men viktigere gjør at det kan legges småting her som ikke brukes så ofte uten at disse ruller under setene
De småtingene som ikke får plass i hanskerom, midtkonsoll,  frunk eller nederste del av det bakerste trunk rommet? :) . Hvis lokket er løst så er det forresten ikke spesielt sikkert heller, selv om det skal litt til at en TMX triller rundt.
(TMX 90D AP1 - solgt)
TM3 LR AWD HF

lunitiks

Sitat fra: bjoris på tirsdag 27. desember 2016, klokken 13:23
Mja, dette er jo bra på en måte, men om lastekrokene forsvinner og det ikke blir ett flatt gulv på nederste nivå så er det litt skuffende likevel... Ser også at passformen på denne dørken mot setene bak er helt fanastisk... Rart at så enkel ting skal være så vanskelig for Tesla...

Ser jo ved nærmere ettersyn at det ikke går å få helt flatt gulv med dørken bak i nederste posisjon pga at det er noe breiere lengre bak enn mellom hjulbuene. Det hadde jo vært for dumt å bygge opp nederste dørk mellom hjulbuene bare for å få gulvet flatt også så vel, det må vel bli slik nå da:)

Skjønner ikke helt hva du mener her. Legger man lokket over bakerste rom, og tar vekk det nye lokket nærmest 2SR, får man ikke et flatt gulv?
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA