Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Når får vi bilene våre?

Startet av Britt-Olave Olstad, tirsdag 31. januar 2017, klokken 17:06

« forrige - neste »

Britt-Olave Olstad

Tidsinnstilt forvarming (uten nøkkel) fungerte perfekt, inntil i går morges >:( !! Skjønner ikke hva vi har gjort.
Kan stille inn på tid, men får liksom ikke aktivert ordentlig. Lampa som skal vise at forvarming er slått på skrur seg av etter ett par sekunder. Har jeg uten å vite det endret noen innstillinger tro.. HJELP!!

PaulusA

Hei Britt,

Du bør få BOS til å se på dette, skal ikke være mulig å deaktivere dette for deg. Dvs, programvare feil..
Mercedes B Electric Art 2016
Bor i Holmestrand, Vestfold

Nielsen

Er der nok strøm på? Jeg kan ikke starte forvarmning med nøgle, hvis der er under ca 30% tilbage.

RickI

Jeg har også merket at hos min bil når vent er off eller temperaturen er ikke stillt inn 23C eller mer - bilen er ikke optimalt forvarmet :) Lampen har skrudd seg av når jeg hadde lav batteri (cca under 30%) som Nielsen skriver eller om temperaturen i bilen er samme som innstilt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA