Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Planlegger kjøp av Elbil ca 5-6 mnd frem i tid. Hvilken skal jeg gå for?

Startet av rumi, lørdag 28. januar 2017, klokken 16:42

« forrige - neste »

prophan

Fikk samme svar sist min var inne.
Hvor var det du hadde satt klesklypa igjen, jlan?
Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

nagela

Hva med å bruke en klemme eller ventil herfra for å finjustere fordeling ?

http://www.zooservice.no/ferskvann/slanger-roerdeler/luftkraner-koblinger

(Klesklype er jo lettere å finne, ser den)
Model X 90D: Black Obsidian, 6 seter sort, Premium pakke. Autopilot1. Levert 18 dager etter bestilling :)
Solgt: Tesla Model S P85+. Brun med alt.

jlan

Klesklypen var jo bare et eksperiment.  Det trengs en justerbar sak ja. Helst ville jeg ha satt inn en ekstra pumpe til den ene viskeren. For tilkomst til slangene er bare å ta av den svarte platen i frunken, den som sitter en orange strømkutt instruksjon på.
(TMX 90D AP1 - solgt)
TM3 LR AWD HF

Tullebukk1

Ikke hatt dette problemet på min X. Har kjørt i all slags føre.

Fikk et annet fiffig problem da: Viskerne ville ikke aktiveres overhodet. Hverken med vri-knobb, knapp eller service mode.

Tok en reboot av systemer, og en "power off" i 10 min. Hjalp ikke.

Dro på service senteret, og de fiksa det med en software fix.

eGolf  (Pussywagon)
Model X (Fleskekjerra)

rsomby

Ta en tur med en ny volvo v90, de har en meget smoth vinduspylerfunksjon på armen som fordeler det perfekt utover. Ble glad når jeg merket dette på min v90 loaner mens teslaen er inne for å fikse plukk. Forøvrig sto spylerdyser på listen over feil jeg rapporterte, de er elendige... ingen feil funnet der heller, skal være så dårlig.

paoe

Jeg bruker klesklypetrikset på X 90D, men har allikevel svært irriterende problemer om vinteren med snøsørpe. Jeg tror dette skyldes for svakt press mot vinduet, og tror dette kan løses med kraftigere fjærer på viskerarmene. Jeg lurer nå på om noen har prøvd dette?

mr.rs4

Er det ikke mulighet for å montere en ekstra spylerpumpe(helst med høyere trykk)?
Hvilke bil merker har "høy"trykks spyler pumpe? Sette opp to til dyser eller flere?
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA