Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Noen som har en P106E jeg kan prøve i Osloområdet?

Startet av Rav4_EV, tirsdag 14. august 2007, klokken 15:11

« forrige - neste »

Rav4_EV

Dersom du er interessert i å ta vannfylling selv er et diagnoseapparat tingen for deg.
Setter i gang med å bygge en liten serie om det er interesse for det.
Samme funksjoner som på instrumentet fra Th!nk.
Pris vil være mellom 5.000 og 10.000, avhengig av antall kjøpere.

Gi meg en tilbakemelding på amb(krøllalfa)euromatic.no , og "verv" gjerne flere Th!nk eiere så går prisen ned.

Arne Magnus Berge
Euromatic AS
Arne Magnus Berge 90608080
17' Model X90 med alt     19' Tesla Model 3 LR
Vectrix VX-1 med Leaf lithium-ion
Daglig leder hos Euromatic AS folkeladeren.no

Ken

Hei Arne Magnus, hvordan går det med de håndheldt service instumentene. Jeg tror vi er klar til å spleise en i Kristiansand. Hilsen Ken
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

cra

Jeg har også begynt å sysle med tanken om å gjøre vannfyllinger o.l. selv.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Ken

#4
Men hvor skal du kjøpe den da? Vi sees på EV2008 ;)
(Tror ikke at det blir aktuell med å kjøpe fra Arne Magnus pga manglende volum)
Kanskje han svarer selv. Think har ikke flere men du kan spørre Automotive Services som har tatt over varelager. Dere på Vestlandet trenger en sårt.
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

Betacar

Jeg ønsker å kjøpe ett diagnoseinstrument til Think  :)
Trondheim
Think 2000 - Citroen Berlingo 2000

Ken

Den siste som var kjøpt kom fra America og var sett på Ebay.

Vi på Sørlandet kjøpt den alle siste fra Think Aurskog og den sameies av mange.

Hør med andre som har kjøpt apparatet. Den kan sendes i posten men jeg må  si at jeg blir engstlig hver gang den postes og lettet når jeg få den tilbake fordi den er uerstattelig.

Trist at ingen har klart å kopiere kortet til instrumentet men det blir mye arbeid til å lage få eksempler.

Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA