Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: TeslaSCAN: Betatest av CANBUS Android-app

Startet av Wiggo Knudsen, onsdag 11. januar 2017, klokken 22:48

« forrige - neste »

Wiggo Knudsen

Jeg har hatt min mod S i nesten 3 år. Meget fornøyd med det meste fra Tesla. Men har et stort problem jeg leter etter løsning på: Ved service Oslo Nord februar i år fikk jeg flenge og hull forsete (skrutrekker i baklomma til mekaniker?). Løsningen var nytt sete. Jeg takket for dette. Problemet er at på tross av et utall purringer og lovnader, sist at sete skulle ankomme oktober, sitter jeg fremdeles i flenget sete. Gode råd om hvordan Telas logistikk kan stimuleres??

nie

Tror dessverre at dette er nokså typisk dersom man er så uheldig å ødelegge noe litt utenom det vanlige. Jeg har ventet på nytt dørtrekk til min 85D siden 2.juni i år. Estimert ankomst for delen er januar 2017 men jeg tror det ikke før jeg ser det.

Dele-logistikk prioriteres dessverre ikke av Tesla.

jlan

Det som overrasker meg er at Tesla ikke har tracking på delene. De har hatt min bil inne i snart 4 uker nå fordi de mangler en sensor. De har ikke hatt peiling på når de skulle få delen før nå onsdag. Da klarte de å se i systemet sitt at delen skulle komme torsdag. Det gjorde den selvsagt ikke, men de trodde kanskje at den kom fredag. På fredag trodde de kanskje mandag....I mellomtiden betaler de på en dyr leiebil til meg.
(TMX 90D AP1 - solgt)
TM3 LR AWD HF

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA