Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Hvordan lade på timeren...?

Startet av inflames, onsdag 11. januar 2017, klokken 17:50

« forrige - neste »

inflames

Gikk over fra BMW i appen til den nye Bmw Connected appen for noen uker siden. Den nye appen klarer derimot ikke å stille inn avreisetidspunkt via appen. Menyen er der men knappene og menyene er låst og kan ikke stilles inn. Flere som har det problemet?

Zuexi

LMOR

Fungerer fint hos meg med iPhone. Men jeg ser at "ventesirkelen" oppe til venstre går rundt, og den viser ingen eksisterende innstillinger.
Hvis ikke du har satt innstillingene i bilen først, prøv det, ellers er kanskje feilen at appen har hengt seg opp. Tvangsavslutt og start på nytt, så kanskje det løser seg?
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Klykken

Sitat fra: Zuexi på lørdag 19. november 2016, klokken 14:20
Funker ikke på min Android versjon heller.. Bruker iRemote.
finner ikke innstilling for tidsbestemt klimatisering i nye appen til Android. Nå er det amerikansk versjon som benyttes, så regner med det er derfor.
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

meshintas

Hva heter android versjonen? Finner bare bmw connected classic, er det den?

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

inflames

Prøvd alt som er foreslått. Fungerer ikke på iPhone. Får kanskje bare gå tilbake til i remote da.

Sungrazer

Jeg bruker iPhone og det funker fint med min og den nye connected appen. Har du forsøkt å avinstallere appen og installere den på nytt? Kan være noen settinger som henger, kanskje.
2015 BMW i3 - (solgt)
2018 BMW i3 - LCI Imperial Blue Metallic

LMOR

Nå er det kommet ny versjon for iPhone med støtte for Fjernstyring fra Apple Watch
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA