Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Forvirrende skilting kollektivfelt vs påpudt kjørefelt

Startet av runekm, tirsdag 10. januar 2017, klokken 14:29

« forrige - neste »

runekm

Etter oppgraderingen til versjon 8 får jeg endelig til å høre på en del amerikanske podcaster som ikke klarte å laste i versjon 7 - men nå er det i steden alle NRK sine podcaster som gir "Loading Error". Disse fungerte helt fint i versjon 7. Vet noen om det en regionsperre eller noe som gjør dette? Eller er jeg den eneste som har dette problemet?

Christopher Neumann Ruud

Har samme problemet, også på enkelte utenlandske som kommer og går (eks: for en måned siden fungerte ikke No Such Thing As A Fish"/BBC, men dne fungerer nå.

NRK er helt dødt derimot, bruker telefonen.

Har sendt mail til NRK, tuneIn og tesla, bare tesla svarte men kunne ikke hjelpe.

mogu

Har mange podcasts som fungerer sånn hos meg. Min fremgangsmåte som får det til å fungere: ha oppe media appen i lille displayet. Selv om det står loading error kan man se i det lille displayet at den begynner å loade. Når den er ferdig loadet, trykk på loading error beskjeden, så starter podcasten.
Sort Model S 75D 2017 - under produksjon
Hvit Model S 85D 2015 - Innbytte etter 76.000km

Alfa Bergen

Sitat fra: mogu på fredag 18. november 2016, klokken 16:35
Har mange podcasts som fungerer sånn hos meg. Min fremgangsmåte som får det til å fungere: ha oppe media appen i lille displayet. Selv om det står loading error kan man se i det lille displayet at den begynner å loade. Når den er ferdig loadet, trykk på loading error beskjeden, så starter podcasten.

Spennende om en slik workaround fungerer. Jeg har siden V8.0 irritert meg over at "TED talks" gir loading error.
Model S85 Levert 7.11.2013. (Solgt)
Model S100D Levert 8.6.2019

Beste biler jeg har kjørt. Punktum!

mogu

Sitat fra: Alfa Bergen på fredag 18. november 2016, klokken 20:39
Sitat fra: mogu på fredag 18. november 2016, klokken 16:35

Spennende om en slik workaround fungerer. Jeg har siden V8.0 irritert meg over at "TED talks" gir loading error.

Det er en av podcastene jeg bruker trikset mittt på. Artig om det fungerer for andre også :)
Sort Model S 75D 2017 - under produksjon
Hvit Model S 85D 2015 - Innbytte etter 76.000km

Freshman

Testet podcast-trikset på NRK-podcast i dag, men funker ikke..
Noen andre tips, eller er dette galt med NRK?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA