Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvor får man tak i billigere premium dekk

Startet av kammiz, mandag 09. januar 2017, klokken 17:43

« forrige - neste »

bmw2002

Hvis bilen er låst er det nesten ingen vits i å dra føler jeg.  Er optimist og satser på at den er åpen, det er vel noen vakter der som passer på?

Goggen123

Ja kjør debatt! Spenningen er til å ta og føle på - Åpen/låst?  ;D

e-Golf

Ville det vært en mulighet å sende en mail til Opel, feks adm dir, og si at vi har en utsendt medarbeider fra norges største interesseorganisasjon "elbilforum" og vedkommende vil dele informasjon med de andre... Eller er det en far fetch?
Ampera-e levert 27.06.17

Tesla model 3 reservert 1/4-16
Tesla model X - Kansellert

Hevet vrakpant på en -95 modell bensinbil som egner seg mest som spiker

Amoss

Sitat fra: kammiz på fredag 18. november 2016, klokken 12:38
Bilen er garantert låst, med unntak av kanskje når den presenteres og litt etterpå. I og med at det var så strengt i Paris kan jeg ikke se for meg at den står ulåst uten vakter og ansatte som kontrollerer hva som foregår.

Kan aldri tenke meg at de parkerer en prototype/pre-produksjonsutgave av noen som helst bil på Youngstorget og forlater den ubevoktet - låst eller ulåst.

Så jo, det kommer garantert til å være noen ansatte til stede både for å "passe på" bilen, og for å kunne svare på spørsmål. Men det må kanskje være flere tilstede dersom de også lar den være ulåst og skal tillate folk å sette seg inn og "kjenne" på bilen...
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

TM

Jeg var på Zero-konferansen i 2014. Da var det representanter til stede for de firmaene som hadde utstilt biler. Dessuten skal jo bilen presenteres slik eg forstår kl 08:30 den 23.11. Bilene var utstilt i en mobil utstillingshall / telt. Snakket mye med produktansvarlig fra Renault importøren husker jeg og fikk god informasjonog litt inside info  ;) Så jeg håper det samme gjelder for Opel. Opel og Renault hadde vel begge samme utgangspunkt i forhold til markedsposisjon.

Zuexi

Er det noen som har spurt Opel Norge om bilen vil være låst eller åpen for innvendig besiktigelse?

Zuexi

Fikk svar at bilen vil være opplåst og mulighet for prøvesitting. [emoji4]

Ipadjove

Åjj det var bra :) Håper noen kan måle f.eks breidden på framsetene, da flere sier de er smale.

kammiz

disse bildene er kopiert fra et innlegg på tesla owners club gruppa på facebook. ikke jeg som har tatt dem altså. men her har vi nok bilene vi får se på zero messa.
Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

Gurba

Håper noen skal i vei på onsdag og kan si om det er mulig å få sitte i bilen. Hvis det går så vurderer jeg og ta turen nedover. Men jeg kjører ikke 42 mil for å bare se den på utsiden. Innvendig størrelse er viktig for meg (jeg er lang og har unger).

TM

Sitat fra: Gurba på mandag 21. november 2016, klokken 15:25
Håper noen skal i vei på onsdag og kan si om det er mulig å få sitte i bilen. Hvis det går så vurderer jeg og ta turen nedover. Men jeg kjører ikke 42 mil for å bare se den på utsiden. Innvendig størrelse er viktig for meg (jeg er lang og har unger).
Vi er nok flere som stiller før 08:30 på onsdag, så da legger vi ut en melding om det.

bmw2002

Skal innom på onsdag ettermiddag. Tar med lasermåler slik at jeg får tatt alle vitale mål.

Ipadjove

Sitat fra: bmw2002 på mandag 21. november 2016, klokken 16:33
Skal innom på onsdag ettermiddag. Tar med lasermåler slik at jeg får tatt alle vitale mål.

Flott :)))
Håper du kan sette pasasjersetet i fremste stilling og bøye seteryggen frem så langt det går, og da måle hvor langt det er til frakt av lange ting:)

Fraktet akkurat en vaskemaskin i min vesle gamle Corolla, regner med det blir mindre fleksibelt i Ampera-e. Men det blir uansett braaa :)

Arha

Nå fikk jeg også en mail fra forhandler:

Ampera-E i Oslo!

Den nye Opel Ampera-E kan sees i Oslo 23. og 24. november!

I forbindelse med Zero Expo konferansen som avholdes i Folketeatret og Folkets Hus onsdag 23. og torsdag 24. november, vil det også finne sted en utstilling på Youngstorget. På denne utstillingen vil også Opel være tilstede og vise frem den den nye Ampere-E.
Utstillingen er åpen:
-          Onsdag 23. november 0830 - 1600
-          Torsdag 24. november 0900 - 1500

Dr. Karl-Thomas Neumann som er CEO og øverste leder for Opel Group, vil forøvrig være en av de inviterte foredragsholderne på konferansen.
Benytt denne anledningen til å se den revolusjonerende Opel Ampera-E lenge før den kommer til oss forhandlere!

Med vennlig hilsen
Thrane-Steen Nord AS
Opel Ampera-e fra 31/5 2017, passert 59000 km juni 2020.
Nissan Leaf 2012 - 2017, solgt etter 96000 km.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA