Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Egen kurs for lading

Startet av Parabuthus, torsdag 05. januar 2017, klokken 10:45

« forrige - neste »

Parabuthus

Sitat fra: Parabuthus på mandag 21. november 2016, klokken 14:58
Har nå fått beskjed fra DS om at min bil har ankommet Bremenhaven og at ankomstdato tilsier at bilen ankommer første uke i desember (uke 49 antar jeg). Så får vi håpe at dette stemmer og at bilen er hel og i orden når det kommer.

Tok ikke lang tid før uke 49 ble til 15/12 :(    Dette er veldig irriterende da de fleste har mer enn nok å gjøre så tett opp til jul.
6-seters rød X 75D mottatt 30.12.16. Reservert TM3 29.07.17, men avbestilt i mai 2019. Svart TM3 SR+ U/HF (VIN 372XXX) bestilt 22.06.19 og utlevert i Trondheim 23.08.19.

Nasatech

Forstår ikke hva som tar sånn tid? Er jo ganske lite leveringer for tiden. 7 i går. Og det var høyt for å være denne måneden. Og det gjelder da hele Norge!

http://www.itanywhere.no/Tesla.php

Rockerick

Kanskje problemet ligge her: http://drammenhavn.no/index.php/webcam/

Brukbart med biler på de to nederste. De fleste produsentene skal toppe utlevering/salgstall mot slutten av året?
S85D med alt Desember15 - solgt nov16
X75D - delskinn/autopilot/vinter/hengerfeste. Bekreftet 15.aug. Levering 15des

Rockerick

Da ble det bekreftet 15/12 på meg også.
14 dager etter først antatt. Det er vel disse to tesla ukene....
S85D med alt Desember15 - solgt nov16
X75D - delskinn/autopilot/vinter/hengerfeste. Bekreftet 15.aug. Levering 15des

Parabuthus

Sitat fra: Rockerick på tirsdag 22. november 2016, klokken 19:03

Vi får melde oss på tråden "Vi med levering i desember" som nettopp er startet opp ;(
6-seters rød X 75D mottatt 30.12.16. Reservert TM3 29.07.17, men avbestilt i mai 2019. Svart TM3 SR+ U/HF (VIN 372XXX) bestilt 22.06.19 og utlevert i Trondheim 23.08.19.

Nasatech

Sitat fra: Parabuthus på torsdag 24. november 2016, klokken 12:57
Sitat fra: Rockerick på tirsdag 22. november 2016, klokken 19:03

Vi får melde oss på tråden "Vi med levering i desember" som nettopp er startet opp ;(

Ser ut som det kanskje kommer en ny registreringstopp i desember. Ser det er mange som sier de skal få bil i desember nå. Blir spennende å følge med.

Grom

Da blir det henting av ny bil lørdag 3 desember for min del! Herlig :-) Bekreftet 02.08, og skulle i utgangspunktet leveres midt november. Henter på Tesla Drammen, tar med meg vinterdekk, og håper på å få lagt om der.
X90D
Mod 3 i bestilling

Nasatech

Sitat fra: Grom på torsdag 24. november 2016, klokken 20:37
Da blir det henting av ny bil lørdag 3 desember for min del! Herlig :-) Bekreftet 02.08, og skulle i utgangspunktet leveres midt november. Henter på Tesla Drammen, tar med meg vinterdekk, og håper på å få lagt om der.

Kult! Gratulerer :)

qatpap

Sitat fra: Grom på torsdag 24. november 2016, klokken 20:37
Gratulerer. Du må gi tilbakemelding om hvordan det gikk med vinterdekkene.  :)
EGolf 2015 solgt
X90 AP2 sent desember.

Grom

Skal si fra hvordan det går med vinterdekkene, men nå har Tesla i dag ringt og utsatt.... igjen.... I stedet for lørdag 3, så blir det nå tirsdag 6.12. I følge DS pga feil melding i systemet om hvilken dato bilen ankom med båten??? Vel, det var i det minste ikke en måneds utsettelse.
X90D
Mod 3 i bestilling

Admiral

>:( Etter totalt fravær av informasjon fra Tesla og flere endringer av leveringskontakt ble endelig levering spikret til 3 desember. Ringte i dag for å etterspørre endelig faktura. Etter litt om og men beklager fyren og sier det ikke blir noen overlevering i morgen, "men vi kan prøve igjen neste uke en gang"!!! Bekreftet 28 juli - AP1.... :-\

Nasatech

Sitat fra: Admiral på fredag 02. desember 2016, klokken 12:52
>:( Etter totalt fravær av informasjon fra Tesla og flere endringer av leveringskontakt ble endelig levering spikret til 3 desember. Ringte i dag for å etterspørre endelig faktura. Etter litt om og men beklager fyren og sier det ikke blir noen overlevering i morgen, "men vi kan prøve igjen neste uke en gang"!!! Bekreftet 28 juli - AP1.... :-\

Oi! Det var voldsomt til rokkering. Min ble utsatt noen ganger, men de informerte god tid i forveien om det!

Nasatech

Jeg ser forresten at det har tatt seg opp litt med leveringer de siste dagene, så nå kommer det nok mye biler. Lå lenge på ca. 3 biler om dagen og nå ligger de på rundt 20.

JohWil

Ser min ble registrert i dag. Men som x75d på itanywhere.no. Har bestilt en x90d.Sjekket det opp på vegvesenet sin side. Står 79 kw på deres side.... grunn til bekymring?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA