Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Snart mangel på strøm?

Startet av Eldiablo, onsdag 08. desember 2010, klokken 14:29

« forrige - neste »

Eldiablo

Jeg skal bygge om min bil til Litium i januar og selger derfor batteriene, samlet eller enkeltvis.
De kan leveres i uke 3, 2011. Bilen min går nemlig, og er i daglig bruk. Derfor er det forsatt mange OK batterier jeg kan tilby den som måtte ha behov for en rimlig penge.

Ta kontakt på tlf 40094404  Kim S Larsen  :)
Min Eldiablo er en Citoen Berlingo 5 seter familiebil, 2001 modell - kmstand 56.000. Har kjørt Eldiablo daglig som pendlebil fra Drammen til Sandvika siden Juni 2007. det har da blitt ca 30.000km. Topp konsept!! Køfritt og fint!!

Eldiablo

Min Eldiablo er en Citoen Berlingo 5 seter familiebil, 2001 modell - kmstand 56.000. Har kjørt Eldiablo daglig som pendlebil fra Drammen til Sandvika siden Juni 2007. det har da blitt ca 30.000km. Topp konsept!! Køfritt og fint!!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA